Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ariebren schreef:Mij kan je afkraken.
Ben maar een amateurtje met een koppeltje gezonde paarden.
Maar die profs zijn zeker weten allemaal zaligmakend ????
Joolien schreef:Ga alsjeblieft niet in op Ariebren, die zit alleen maar op bokt om te rellen, dus laat je daar niet mee in TS
Als jij het vertrouwen hebt dat je er gewoon kunde voor hebt is dat goed toch? Desnoods doe je het in samenwerking met de DA?
freeride schreef:Mister ik begrijp goed dat je toch ingaat op de beterwetende Arabrien, maar zoals je zelf al zei, hoe serieus kun je iemand nemen die quaters heeft, en vol blijft houden dat de juiste tandarts alles kan oplossen, of desnoods hijzelf, wellicht kun je zijn paardentandarts eens vragen smoke zijn rug te behandelen?
nu even serieus, vind het geweldig dapper dat je dit gaat doen, RESPECT!, of het gaat werken moet de tijd leren, maar tussen jou en Smoke kan nu iig een boel hersteld worden, tis een echte schat denk ik, ondanks de pijn en daardoor dus angst is ie niet lelijk tegen jou gaan doen, stikbraaf met opzadelen en zelfs met opstappen, hij heeft echt een goed karakter en is nog maar een grote peuter, hij zal je dankbaar zijn, voor zover een paard dat kan. heel veel sterkte en succes en vooral ook nog plezier met de nieuwe weg die je voorlopig inslaat met hem, hoop over een tijd een topic te zien als: Smoke met KS, relaxed op buitenrit, mijn kanjer
Ariebren schreef:Toch moesten jullie eens gaan doordenken over de vragen die ik stel.
Ik ben geen type van, ach wat zielig, veel sterkte, haal alle goeroe instanties er maar bij.
Ik zie een probleem op Bokt, stel vragen en geef advies naar mijn ervaring.
Maar bij elk nieuw topic kijk ik ook elke keer in het profiel van de TS.
fanci_mike schreef:*komt van vingers af* Ik zie ariebren in elk topic zulke zinnige dingen zeggen en vragen, heb hem zelfs eens het advies zien geven dat een goed westernzadel op elk paard past dus arie:Ga je lekker in een ander topic mengen waar de mensen niet zelf kunnen denken. Mister:
en sluit me verder volledig aan bij freeride. (Je hoeft je hier niet tegenover arie te verantwoorden, tegenover niemand zelfs!)
*gaat weer op vingers zitten*
Ariebren schreef:Ik heb alles terug gelezen.
Vooral wat me opviel waren de supplementen.
De osteo adviezen.
De zadelpas service, ook voor western ??
Enz, enz, enz.
Jonge paarden hebben vaak door wisselen van de kiezen vaak een pijn probleem.
KS, is een continue pijn en juist dan zal het paard nooit met geweld uitbreken, want dat doet heel erg zeer.
KS geeft een zadel en opstap probleem, geen explosie.
TJolieke schreef:Reageer nu toch gewoon niet meer op die berichten van Ariebren, jammer van dit topic.....
Mister01: fijn dat je je paard een kans geeft, ik blijf je berichten volgen. En ik moet zeggen dat ik dat 'rodeo'verhaal echt heel naar vond, lijkt me heel erg paard-onvriendelijk. Dus ik ben blij dat je daar niet voor kiest.