Oké dus dat is niet gek? Zijn eikel loopt ook in een hoe zeg je dat uit in een puntje maar dat heeft dat altijd al gehad. is niet dik, gezwollen of wat dan ook. Hij is ook vrolijk, neemt mijn shet nog vaak te grazen (spelen), wat mijn shet zelf ook doet. Maar maakte me toch wat zorgen. Het is dus normaal dat het met warm weer wat er uit hangt en geen reden tot zorgen? Had de dierenarts laten komen en die zag er ook geen rare dingen aan en had spul gekregen zodat ik het kan schoonmaken binnenkort. Hij heeft hem er wel bijna constant uit hangen een klein stukje
Ja, als je een show paard hebt dan kan dat wel. Hij showt er graag mee dan.
Buffelo
Geplaatst: 08-07-12 21:37
Ha ha ja dat zal vast. Valt me op dat hij het ook doet als mijn merrie erbij is. Maar hij gaat er nooit helemaal uit echt een klein stuk, soms wat meer. behalve tijdens het plassen dan gaat hij er als het goed is helemaal uit, zie hem eigenlijk nooit plassen. Hij zal het wel lekker vinden ofzo. Hij is in januari castreerd en dat is allemaal super gegaan, geen rare dingen. Wond is keurig genezen en netjes 2 balletjes weg gehaald. Met mijn shet ruin speelt hij heel vaak van die spelletjes van wie is er sterker en probeert hij wat mans te doen, maar ach hij is nog maar 2! Dus gezonde speel lust. De shet is zijn beste vriendje. En de merrie is de baas die heerlijk is om mee te kroelen!
shilady
Geplaatst: 14-07-12 21:28
HolyPope schreef:
Ex-caliber? is hij gecastreerd dan? Anders is het Caliber.
Ja gecastreerd ja
harma126
Geplaatst: 07-06-13 21:12
Mijn paard laat de laaste tijd vrij vaak zijn fluit hangen bijna elke dag wel. Vooral als ik hem knuffel. Weten jullie mischien waarom hij dat doet? Hij is nu bijna 4 en al een hele poos ruin.
Hij laat hem gewoon hangen? Misschien ontspant hij zich omdat hij het fijn en rustgevend vindt? Je kan beter een nieuw topic openen, dit topic gaat over wat anders