Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
In_Black schreef:De meeste dravers kunnen er ook niet tegen.
In_Black schreef:Ik ga helemaal met jou mee, Barcelano. Ik heb paarden zienderogen zien opknappen en tot zeer goede prestaties zien komen door een gezonder voerbeleid.
Calimero_ schreef:Ik sta op een penionstal en kan dus het kuil en krachtvoer niet veranderen. Eiwitgehalte is nagekeken en was niks mis mee.
En iedereen zegt niks over het feit dat de benen alleen bij beweging erger worden en afzakken bij rust..
In_Black schreef:Ik zie nergens dat er iets is gedaan aan het voerbeleid.
Kun je mij een logische verklaring geven waarom je niets kan veranderen aan het krachtvoer? Wanneer jij wilt dat je paard ander krachtvoer krijgt en dat zelf koopt, zie ik het probleem niet.
Dikke benen bij beweging kan wel degelijk een voerprobleem zijn, omdat vocht en afvalstoffen naar beneden zakken. De wet van de zwaartekracht.......
Calimero_ schreef:Jongens asjeblieft! Ik ga naar de kliniek en daar zal vast uitkomen wat er is.
En of dat voer of iets anders is kan. Maar ik wil zeker weten dat het niet iets anders is.. je kan duidelijk zien dat hij nu met pijn staat en dan ga ik niet zelf eerst dingen doen.
Calimero_ schreef:Ik wil zeker alles wel van iedereen aannemen. Maar ik heb zoveel adviezen gekregen. Je wilt niet weten hoeveel pb's ik heb gekregen, de ene zegt dit en de ander dat. Dus iedereen zijn advies opvolgen gaat gewoon niet. Daarom heb ik er voor gekozen naar de kliniek te gaan aangezien die mensen ervoor geleerd hebben..