Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ZiekieLove schreef:met ziekie gaat t nu redelijk, heeft gister en eergister beetje een dipje gehad, voelde zich niet zo lekker, heeft ook over 1 portie hooi(normaal krijgt ze 4 x per dag) de hele dag gedaan..wel d'r zemelen goed gegeten en nu is ze ook fijn aan 't knabbelen:P
de wond stinkt echt echt heeeeel erg nu, als je richting de paddock loopt ruik je het gewoon al en dringt echt je neus binnen en blijft daar de hele dag hangen xD ga zometeen de veearts even bellen om te vragen wat ik daarmee moet, de wonden zijn imo ook wat te uuhm ja hoe zeg je dat...ze schuimen me een beetje te erg, loopt al 2 dagen flink wat pus uit enzo..weet niet of dat erg is hoor maar ze zien erg niet zo geweldig uit...heb alleen voor vandaag nog pijnstillers, ze moet het daarna toch zonder doen anders kunnen de pijnstillers de maag beschadigen als je er te lang mee doorgaat..zie ik wel tegenop, arme ziekie(A)
vraag me ook af of de grote wond wel zo goed kan dichtgaan vanzelf...zit net op een hele beweeglijke plaats en komt paar keer per dag voer en water doorheen dus daar heb ik niet zoveel vertrouwen in eigenlijk..
ze had trouwens wel een goeie temperatuur, neem ik elke dag even op om het in de gaten te houden maar ze had nu gewoon 37,3 dus dat is verder prima.
ZiekieLove schreef:...heb alleen voor vandaag nog pijnstillers, ze moet het daarna toch zonder doen anders kunnen de pijnstillers de maag beschadigen als je er te lang mee doorgaat..zie ik wel tegenop, arme ziekie(A)
tamaramt schreef:ik lees dit verhaal nu pas. wat een ellende voor je arme pony en jou. hopelijk knapt ze snel op.
is er inmiddels al meer bekend mbt schadevergoeding e.d. vanuit de eigenaars vd honden?
echt verschrikkelijk dit en die fotos zijn helemaal ...