Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kyrkelover schreef:nee jij trekt conclusies uit 1 filmpje terwijl je de persoon in kwestie nog nooit ontmoet hebt.
Ja zoals hij op het filmpje te werk gaat mag hij nog niet eens in de buurt van mijn paarden komen.
Echter ik ken hem zo niet maar zoals gezegd wellicht is hij tegenwoordig verandert.
Maar om maar gelijk wat in de rondte te gaan schreeuwen.
kyrkelover schreef:nee jij trekt conclusies uit 1 filmpje terwijl je de persoon in kwestie nog nooit ontmoet hebt.
Ja zoals hij op het filmpje te werk gaat mag hij nog niet eens in de buurt van mijn paarden komen.
Echter ik ken hem zo niet maar zoals gezegd wellicht is hij tegenwoordig verandert.
Benfan schreef:Wat probeer je nou? Je verwijt iemand dat hij niet uit een filmpje moet concluderen dat die gast een randdebiel is. Maar zelf zeg je dat jij hem niet bij je paard zou laten zoals hij in het filmpje tekeer gaat. Je verandert erg snel van mening. Immers reageerde je op het filmpje met dat die gast wel goed is. Om vervolgens naar een paar opmerkingen van bokkers overstag te gaan en te zeggen dat hij daar niet goed te werk gaat). Ik vind het te bizar te denken dat hij is verandert over de jaren, hoe kan een 'zo'n goeie arts' nou veranderen in dat? Heb je dat filmpje wel gekeken voordat je reageerde over dat hij wel goed is? of was.. of wat dan ook.
Benfan schreef:Het gaat erom dat ze van hot naar her springt. Dan is hij goed, dan in eens toch wel slecht. Dan mogen wij geen conclussie trekken, maar is het filmpje wel voor haar genoeg te zeggen dat hij dan niet aan haar paard mag komen. Daar gaat het me om, ze reageert op een filmpje waar een paard compleet uit zijn dak gaat door mishandeling door die gast. Om daarbij te zeggen 'hij is zo goed, wat zeuren jullie nou" Wat denk jij dat er dan gebeurd? Als ze had gereageerd met 'mijn hemel, hij was hier vroeger ook dat ging altijd netjes. maar zoals hij nu bezig is schrik ik er wel van' dan had ze die leed bespaard. ik denk namelijk niet dat ze heeft gekeken naar het filmpje, later toch maar en toen de conclussie heeft getroken dat dat niet kan. Kijk dan ook eerst naar waar we het over hebben ipv zomaar wat te roepen. Weet waar je het over hebt, of hou je stil. Er is immers een rede waarom ik me niet in het aderlating gebeuren betrek, ik heb daar geen kennis over.
Chaos schreef:Oh helpZweverige goeroes heb ik ook wel eens gezien. Een voerdeskundige die het paard het voer liet kiezen door hem 3 dure zakken voor te schotelen.Of mensen met een stemvork die het paard langsgaan maar ook de hele stal, bak etc.
papagroom schreef:Je ziet bij ons op stal de laatste tijd steeds meer wazige type`s langs komen die allerhande alternatieve therapieen geven,varieerend van acupunctuur tot holistiesche massages..wat dat ook mag zijn.
Laatst heb ik het toppunt gezien ...een vent zoog iets uit de ruggegraat ,om het vervolgens elders weer in te spuiten...en dat in een niet gemeste box...nou vraag ik je.stamcel therapie noemden ze dat.
Goud injectie`s kraken etc etc alles wordt hier ineens toegepast.
Dit alles wordt 9 van de 10 keer toegepast op paarden die naar mijn mening slechts wat meer..lees BETERE..beweging nodig hebben.
Nogmaals ik ben geen liefhebber van dat alternatieve circuit..maar ben wel heel nieuwsschierig wat jullie hier van denken.
het is imo een beul en persoonlijk komt hij met geen 1 vinger aan mijn dieren.
hij verkoopt ook kruiden in poedervorm. hier zit geen etiket op, en word zomaar geadviseerd
wat je moet voeren. doordat er geen etiket op zit weet je ook niet precies wat je voert.
Ragdollcat schreef:kyrkelover schreef:nee jij trekt conclusies uit 1 filmpje terwijl je de persoon in kwestie nog nooit ontmoet hebt.
Nou dan laat je toch lekker jouw paard door hem behandelen. Hij doet t perfect volgens jou.
Benfan schreef:kyrkelover schreef:nee jij trekt conclusies uit 1 filmpje terwijl je de persoon in kwestie nog nooit ontmoet hebt.
Wat probeer je nou? Je verwijt iemand dat hij niet uit een filmpje moet concluderen dat die gast een randdebiel is. Maar zelf zeg je dat jij hem niet bij je paard zou laten zoals hij in het filmpje tekeer gaat. Je verandert erg snel van mening. Immers reageerde je op het filmpje met dat die gast wel goed is. Om vervolgens naar een paar opmerkingen van bokkers overstag te gaan en te zeggen dat hij daar niet goed te werk gaat). Ik vind het te bizar te denken dat hij is verandert over de jaren, hoe kan een 'zo'n goeie arts' nou veranderen in dat? Heb je dat filmpje wel gekeken voordat je reageerde over dat hij wel goed is? of was.. of wat dan ook.
fransje23 schreef:Benfan schreef:Wat probeer je nou? Je verwijt iemand dat hij niet uit een filmpje moet concluderen dat die gast een randdebiel is. Maar zelf zeg je dat jij hem niet bij je paard zou laten zoals hij in het filmpje tekeer gaat. Je verandert erg snel van mening. Immers reageerde je op het filmpje met dat die gast wel goed is. Om vervolgens naar een paar opmerkingen van bokkers overstag te gaan en te zeggen dat hij daar niet goed te werk gaat). Ik vind het te bizar te denken dat hij is verandert over de jaren, hoe kan een 'zo'n goeie arts' nou veranderen in dat? Heb je dat filmpje wel gekeken voordat je reageerde over dat hij wel goed is? of was.. of wat dan ook.
Waarom vallen mensen Kyrkelover nu zo aan?
Zij zegt dat zij wel goede ervaring met hem heeft en bij haar paard niet zo te werk is gegaan. Dat zou toch op zich gewoon kunnen?
Zij keurt de beelden op het filmpje, m.i. terecht, ook af en die sluiten dus niet aan bij haar ervaring.
er is gewoon een mogelijkheid dat mensen in de loop van de tijd of per patient erg anders handelen.
papagroom schreef:maar hoe denken we over readers,wichelroedelopers,hand op leggers,etc....dit zijn de echte wazigen.