Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
liljebo schreef:wordt de greenguard ook zo vies van binnen? Ik heb nu model bloempot, maar pak hem elke dag een uurtje of wat af om hem schoon te maken en omdat ik vind dat ie zo over de neus zit e.d.
Heb bekeken om er stukjes uit te snijden, maar de neus komt dan evengoed niet vrij
Hij doet het verder goed met het grasmasker en heeft het ook nodig ivm vorig jaar bevangenheid (en vlgs mij toch ook wel IR), maar ik vind het sneu dat er iedere dag een berg zand en gras in plakt. Lijkt me nu niet zo lekker voor hem
Ik overweeg dus een greenguard voor vlgd jaar.
liljebo schreef:wordt de greenguard ook zo vies van binnen? Ik heb nu model bloempot, maar pak hem elke dag een uurtje of wat af om hem schoon te maken en omdat ik vind dat ie zo over de neus zit e.d.
Heb bekeken om er stukjes uit te snijden, maar de neus komt dan evengoed niet vrij
Hij doet het verder goed met het grasmasker en heeft het ook nodig ivm vorig jaar bevangenheid (en vlgs mij toch ook wel IR), maar ik vind het sneu dat er iedere dag een berg zand en gras in plakt. Lijkt me nu niet zo lekker voor hem
Ik overweeg dus een greenguard voor vlgd jaar.
nadita schreef:Je kan de korf toch elke dag even met een nat doekje schoonmaken van binnen? Dat doe ik ook.
Met de GG heb ik de ervaring dat het wel erg goed vast moet zitten, anders eten ze er toch nog lekker bij langs. Dat kan bij de korf niet.
liljebo schreef:Vorig jaar hebben we een korte tijd een bloempot gebruikt voor onze koudbloeddraversmerrie, maar die kreeg daar dus wonden van.
Kukkie schreef:Hmm. Ik ben me gisteren rot geschrokken.
Mijn merie stond de 2 voorgaande jaren af en toe met de GG. Dit jaar heeft ze hem vaker om gehad, wat resulteerde in een heerlijk gezond en slank paardje dat al 4 jaar verstopt zat in haar eigen vet.
Maar nu blijkt dat ze nog maar de helft van haar voortanden over heeft. De lijnen die normaal leeftijd aangeven zie je aan de voorkant zitten. Er is een heleboel afgesleten!
Ik ben dus ten einde raad, want dit was samen met GlucoBalance de enige manier om haar op gewicht te houden.