Balen van die pees blessure, hopelijk gaatdat ook snel genezen.
Ik heb nog niks gehoord van m'n verzekering
maar denk dat ze het afkeuren omdat hij verder geen symptomen heeft. Maar ja al dat kribbenbijten veroorzaakt op den duur ook iets want hijzal vast wel splinters binnen krijgen.
Lastig.

als ik aankom check ik gelijk zijn etensbak en of al het hoi op is en of er genoeg mest in de stal ligt en of hij is gaan liggen/rollen. Ik geef momenteel maagcompositum bij en ben van plan om als deze op is, nog een andere te bestellen, daarna zien we wel weer. Ik zou liefst hebben dat het gapen helemaal verdwijnt .. De daily plus wordt héél smakelijk gegeten en daar krijgt hij elke dag 2 handjes van na het werken.
(en hun baasjes)!
De endoscopie verliep heel rustig, ze kreeg een roesje en het was eigenlijk zo gedaan. De totale kosten waren iets van €600 inclusief de medicatie (a €400) maar daar heb ik mijn verzekering voor.
Maar wel fijn dat die van jou ermee is gestopt! Qua supplementen moet ik ook maar eens aan de spuiten gaan, ben nu al lang genoeg aan het aanmodderen. Ze laat het voer gerust dagen staan tot ik het uit d'r voerbak haal wanneer er een poedertje overheen zit.