MarijeR schreef:Worden ze nu gesponsord door Fort Dodge om naar NL te vliegen ofzo?
Ze hebben vast wegwijzertjes geplaatst nu
BlackZelda schreef:Die van mij is vorige week voor de 1e keer geent. Tis zeker een tip om proberen zoveel mogelijk stalgenoten zover te krijgen om ook te laten enten, dan scheelt het aanmerkelijk in de kosten. Wij waren met 23 en per paard koste het nu 30 euro. Voor zover ik weet was er geen enkel paard die last had van bijwerkingen o.i.d.!
Helaas heb k geen stalgenoten. Ja, mezelf, maar dat schiet dus niet echt op. Ach ja, liever zo dan een mogelijk ziek paard.
Over dat vaccin bestellen: dierenarts heeft het gisteren voor me besteld en volgende maandag heeft ze het en komt ze dus ook inenten. Maar ze gaf wel aan dat als iedereen plots massaal gaat enten, er wel eens een probleem kan opduiken. Dat was in onze streek hier blijkbaar vorig jaar ook met de rhino. Toen waren er hier een aantal gevallen en PLOTS ging iedereen inenten. Niet dat dat uithaalde want ze entten toen maar eenmalig, maar dat is een ander verhaal. In elk geval, toen was er ineens te weinig spul.
)