Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
tjady schreef:De hel is werkelijkheid geworden. De behandeling heeft geen enkel effect gehad. Doorgaan met de behandelijk zou kunnen, maar heeft volgens de dierenarts geen enkele zin.
Ik heb vanmiddag om half 3 een afspraak daar. Het programma staat erg vol. Bijna geen tijd voor een afspraak. Wat een gelul. Daar kan ik nou pissig over worden. Dat zullen mijn emoties wel zijn, die dat oproepen.
Arme meisje van ons, de laatste dag is aangebroken.
SandieX schreef:Allereerst sterkte, hoe het ook mag uitpakken!
Ik zal nog even een andere veearts bellen voor een second opinion.Nu heb je daar de kans nog voor, straks misschien niet meer!
Wat ik me afvraag, er zit een vernauwing waardoor het voedsel er niet meer uit kan, maar wat geven ze paarden dan die koliek hebben en het voedsel dr weer uithalen?Ik heb beide gevallen nog nooit gemaakt dus ook nooit over hoeven nadenken.
itske schreef:SandieX schreef:Allereerst sterkte, hoe het ook mag uitpakken!
Ik zal nog even een andere veearts bellen voor een second opinion.Nu heb je daar de kans nog voor, straks misschien niet meer!
Wat ik me afvraag, er zit een vernauwing waardoor het voedsel er niet meer uit kan, maar wat geven ze paarden dan die koliek hebben en het voedsel dr weer uithalen?Ik heb beide gevallen nog nooit gemaakt dus ook nooit over hoeven nadenken.
Ik weet wel dat je de maag ook leeg kunnen pompen.