Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:We hebben gisteren de lijst gekregen waarop staat wie het placebo heeft gehad en wie het echte supplement. We weten inmiddels dat Lente het placebo en Vivara het echte supplement heeft gehad. We zullen je tzt nog op de hoogte brengen van onze verdere onderzoeksresultaten.
Ave schreef:Nu ligt deze dus al even in de kast aangezien er stroom op de wei staat en paard geen kans meer heeft om te schuren..
VivaLaVida schreef:Citaat:We hebben gisteren de lijst gekregen waarop staat wie het placebo heeft gehad en wie het echte supplement. We weten inmiddels dat Lente het placebo en Vivara het echte supplement heeft gehad. We zullen je tzt nog op de hoogte brengen van onze verdere onderzoeksresultaten.
hmm nouja. Heeft bij geen van tweeen geholpen, denk dat ik met lente wel verder ga!
aisie schreef:Ik kocht ook om de haverklap nieuwe dekens, ze gingen zomaar stuk hier. Maar ik heb toen toch maar eens een dure rambo aangeschaft en die zijn echt niet kapot te krijgen. Mijn merrie loopt er al drie jaar mee rond nu en hij is nog lang niet aan zn eind. Terwijl ik normaal gesproken na 2 maanden alweer een nieuwe moest kopen. Al met al ben ik nu veel goedkoper uit dan wanneer ik elke 2 maanden een nieuwe goedkope deken moet kopen.
ikenindi schreef:ik had idd de placebo. heb wel mail teruggestuurd met de vraag wat daar dan in zat... iig wel iets waar ze alleen maar MEER last van kreeg... ik geef t nu ruim een week niet meer volgens mij, en t schuren is minder, en de mok is verdwenen...
ikenindi schreef:kreeg mail terug: in de placebo zat als het goed is al het zelfde als in t echte product, alleen niet de werkzame stof. dat zou dan betekenen dat ze bij de echte ook meer last zou moeten krijgen ben ik bang...
ik zit dan ook te twijfelen of ik t ga geven als ik nog een gratis portie krijg (dat zou als zou blijken dat het zou werken. dan zou iedereen die placebo had alsnog de echte versie krijgen...
ikenindi schreef:ik had idd de placebo. heb wel mail teruggestuurd met de vraag wat daar dan in zat... iig wel iets waar ze alleen maar MEER last van kreeg... ik geef t nu ruim een week niet meer volgens mij, en t schuren is minder, en de mok is verdwenen...
hermes schreef:Ave schreef:Nu ligt deze dus al even in de kast aangezien er stroom op de wei staat en paard geen kans meer heeft om te schuren..
Begrijp ik het goed dat jij je paard geen deken om hebt omdat hij nu toch niet kan schuren omdat er stroom op het land staat?
Een deken doe je in eerste instantie toch op omdat het paard ondragelijke jeuk krijgt zonder deken en in tweede instantie om de mooie manen/staart te beschermen?
of begrijp ik je nou verkeerd?