TheHorseInn schreef:Ik laat mijn hengsten niet castreren!
Behalve als het TE word
heb ze gekocht als hengst en wil ze ook zo houden
wat is het nut van deze post??
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AngelofLove schreef:Mijn dierenarts zei overigens dat hij met 3 weken al bij de anderen kan staan, daar twijfel ik toch wel aan
AngelofLove schreef:@ikdoemaarwat, heb die brief van de kliniek gelezen ja, vind het zo bizar al die verschillende tijden die genoemd worden overal, haha. Maar als er bij jou een probleem is, heb je tenminste iets op papier
Hoe lang heeft het bij jou geduurd voordat de zak klein was?
AngelofLove schreef:@ikdoemaarwat, gewoon geslonkenDat opdrogen zal niet van de één op andere dag zijn denk
Liekekeira schreef:Mijn hengst is 3 maanden en 1 week oud maar zijn hormonen!!!!!!
OMG, hij gaat op zijn moeder klimmen en heel veel bijten.
Ik wil hem houden maar nu is de vraag, mag dat al op zijn leeftijd? castereren, want dat is de enige optie als ik hem wil houden. van mijn part in de kliniek , maar ik wil hem echt houden, weleenswaar gecastereerd, want ookal ben je nog zo consequent, hij gaat gewoon door,
Ik zou er normaal gesproken ook tegen zijn om zo vroeg te castereren, maar ik vind dit toch wel iets erger!!
xlieke
Liekekeira schreef:hoi. maar dat op de merrie klimmen zie ik voor t eerst. en dat bijten ik wilde hdt halster aandoen en met hem gaan lopen maar lukte niet echt toen hij uiteindelijk toch een paar pasjes had gezet had ik hem los gelaten. ondertussen graasde de merrie weer verder. toen hij los was liep hij de hele tijd achteraan maar toen ik stopte merkte ik waarom: hij ging me bijten in mijn hand en shirt en dus ik gaf hem een tik op zijn neus en riep ik nee! veulen rende weg en probeerde steeds op me af te rennen dus ging ik bij de merrie staan toen rende hij nog 2 rondjes toen liep ik ook weg ging hij bij me staan wilde weer bijten steeds neus weggeduwd met een duidelijke nee. toen kwam de merrie erbij ging hij daarop klimmen. toen hij op stal stond wilde hij weer op mams klimmen maar nu schopte de merrie terug. gaat dit nu over dominantie of zijn geslacht? xlieke