carina schreef:
Toch niet Louis de Vrij he
Ja die is het, ervaring mee?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
carina schreef:
Verafjord schreef:carina schreef:
Ja die is het, ervaring mee?
mammaslamma schreef:Ik had al een topic gestart over de Boett deken, bij seizoensvragen, maar uiteindelijk zijn jullie de experts, dus vraag ik het hier...
Is de boett deken aan een stuk of kun je ook alleen de halsdeken nemen, en evt iets voor de staart, alhoewel ik niet zou weten of dat wel kan, de buik is niet het probleem.
Wat kost zo'n deken en hoe kom ik eraan, online of winkel?
Alleen de kleur bruin of ook ander kleurtje evt,als ze dan jeuken, gaat het dan nog kapot,en gaan de manen dan nog uitvallen?
Kom maar op met voor en na's, desnoods een ander merk, wat ook goed werkt .
Hebben ze ze in alle maten(1.85)
Thanks
Kinke schreef:van Boett heb je ze tegenwoordig ook in het lichtgrijs. Voor mijn ronde fries hoefde ik niet een maat groter te bestellen trouwens. Je koopt ze bij Divoza (www.divoza.nl) of de IJslandershop (www.ijslandershop.nl) Voor zover ik weet zijn dit de enige verkooppunten van de Boett. Vergelijk de prijzen maar eens
Tinne schreef:Wat doe je dan met je paard als hij gewoon zonder deken in de regen staat in de zomer? Je paard smelt er niet van hoor, als ze in de regen staan met die deken.
Ik vind de Boett ook geweldig! Nu heeft Ivanka er geen meer nodig, maar was een hele fijne deken die ik ook iedereen aanraad! (de pagony variant ben ik niet zo fan van als ik eerlijk ben... maar ieder zn ding...).
Tinne schreef:Ik vind de Boett ook geweldig! Nu heeft Ivanka er geen meer nodig, maar was een hele fijne deken die ik ook iedereen aanraad! (de pagony variant ben ik niet zo fan van als ik eerlijk ben... maar ieder zn ding...).
lukka63 schreef:hoi
een kennis heeft voor mij de Rambo sweet itch Hoody meegenomen,maar eigenlijk gebruik hem niet 1 xvoor het passen.
is licht mint groen,van zeer goede kwaliteit hier in de winkel kost hij 165,- euro.
het is maat 165 of 5.6 inch