mmargherita schreef:O baggie, dat ziet er niet lekker uit, zijn het open wondjes? dan moet je erg oppassen.
Ja hij is nu wel weer open doordat ik dacht dat het modder was.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mmargherita schreef:O baggie, dat ziet er niet lekker uit, zijn het open wondjes? dan moet je erg oppassen.
MirteSilke schreef:Mocht iemand er iets aan hebben...ik heb zeer goede ervaringen met een soort motorolie. Erg goedkoop en zeer effectief. Hielp beter dan de dure middelen van de dierenarts.
Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben?
Groetjes
Loose schreef:Lady heeft een wondje bij haar hoef zitten. Nu vraag ik me af of het mok is (denk het wel gezien de tijd van het jaar). Onze paardjes staan dagelijks op de wei, het is wel blubberig maar ik wil ze hun beweging ook niet ontnemen. Nouja, even foto's.
Er zat al een beetje een korst op, maar die zag ik aan voor modder en zo ontdekte ik het.
Ik spoel nu sowieso 's avonds als ze uit de wei komen af en smeer er mokzalf op.
miszlisanne schreef:hmm in de borst spuiten 2 weken lang? het enige wat bij de mijne wel is, is gedaan is 3dagen depociline maar daar was hij niet zown voorstander van. Mijn paard krijgt elke x als ze een olifantenpoot heeft 10dagen prednisolon wat goed helpt! maar staat hij buiten? anders gewoon wat minder wassen? helpt bij de mijne nu iig. verder zijn we nog steeds op zoek naar het wondermiddel geloof ik:P welcome to this topic!
terrortitus schreef:hallo weet iemand waar je cebacil kan halen? mijn dierenarts heeft het niet meer en aangezien het een verboden middel is in Nederland....
Famke_93 schreef:Ik heb voor de mensen die de kruidenmengsel van huppa hebben gegeven een vraagje:
Hoelang moet je dit eigenlijk blijven geven?
Tot het helemaal verdwenen is of de rest van d'r leven?