Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KindnessM schreef:Lopen jullie paarden ook steeds achter een ander paard? Kindness wil een ander paard nog wel is vooruit drijven... loopt hij er zelf achter met zn hoofd te duwen... een rondje en dan gaan ze weer eten
ellepel schreef:niek en ap hebben denk ik zo'n beetje hetzelfde.
KindnessM schreef:Schudden lijkt erger dan t is hoor... hij verzette zich ook tegen de teugel... daardoor lijkt t misschien nog wel erger... dit filmpje heb ik gemaakt toen hij t op zn ergst had...
Nou moet ik zeggen dat ie t al veeeeeeel minder doet... ik heb er iemand bij gehad... en t zadel wat er op lag, lag ook niet goed... zal dus degelijk wel gescheeld hebben!
edit: aanduwen niet te letterlijk nemen
ellepel schreef:madeliefje:
jouw dier heeft hetzelfde als mijn pony.
ook zomereczeem en ook pollenallergie en ook zonlichtovergevoeligheid( mooi woord voor galgje![]()
waarschijnlijk is de oorzaak een imuunsysteem wat overdreven reageerd op stoffen van buitenaf.
dus zul je dat imuunsysteem aan moeten pakken.
nadeel is dat er zo ontieglijk veel oorzaken kunnen zijn en evenveel oplossingen die je uit moet proberen.
in elk geval bloedonderzoek kan nuttig zijn om toch te kijken of daar iets uitkomt.
ben wel erg benieuwd hoe jij dat inwendig aanpakt?
vera schreef:Ik begin steeds hoopvoller te worden
Digger heeft vandaag niet geschud nog en normaal zou hij echt staan zweipen met zijn hoofd.... klein juichje...
ellepel schreef:in elk geval bloedonderzoek kan nuttig zijn om toch te kijken of daar iets uitkomt.
KindnessM schreef:volgende week krijgen we een nieuw paard er bij... DA zal dan nog wel keer komen... laat ze dan allemaal even tegelijk enten...
Ik ga m gewoon is even wat vragen er over stellen...
En laat kindness nakijken.
Jullie nog iets weten? vraag t zo aan m