Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rockwitch schreef:Oeh ik lust ook wel een frikandel eigenlijk haha.
spatter schreef:mogen mods al die posts van die zeuren die het topic toch niet goed lezen niet verwijderen ?![]()
![]()
nog steeds door
Nouks schreef:Als dat niet genoeg is voor bepaalde mensen, dan zijn die mensen waarschijnlijk gewoon te wantrouwend.
djuno schreef:*gooit een blok beton op vingers ...zodat ze niet kan reageren*![]()
![]()
....en wacht verder in spanning af
djuno schreef:*gooit een blok beton op vingers ...zodat ze niet kan reageren*![]()
![]()
suusiejj schreef:Goed dan eten we mt zn allen ijs, v/d poel zit naast me.. wie?
faye schreef:Nouks, de mods hebben nergens expliciet gezegd dat het verhaal klopt. Ook niet nadat critici hier met de grond gelijk gemaakt zijn, dat zegt mij genoeg
suusiejj schreef:spatter schreef:mogen mods al die posts van die zeuren die het topic toch niet goed lezen niet verwijderen ?![]()
![]()
nog steeds door
dan zijn we zo 30/40 pagina's kwijt
Quellian schreef:[***]; TS is jouw HK maatje, dus ik begrijp best dat je voor haar opkomt, maar ik denk dat ze het zelf ook wel kan
sonjim schreef:Laten we dan meteen geen vlees meer eten redden we ook nog een hele partij varkens en koeien.
rockwitch schreef:suusiejj schreef:Goed dan eten we mt zn allen ijs, v/d poel zit naast me.. wie?
Zal ik een paar bakken Ben&Jerry´s halen dan, gewoon combineren.
Inoterry schreef:djuno schreef:*gooit een blok beton op vingers ...zodat ze niet kan reageren*![]()
![]()
Toch niet op je duimen hé?
Nouks schreef:Quellian schreef:Nouks; TS is jouw HK maatje, dus ik begrijp best dat je voor haar opkomt, maar ik denk dat ze het zelf ook wel kan
Even ter info...
Ik zit in welgeteld 6 HK-topics, waarvan zeker de helft erg "drukke" (veel mensen, veel activiteit) topics zijn.
Ik lees bovendien in nog 3 HK-topics fanatiek mee.
Ik heb daarnaast 2 HK-topics geopend die inmiddels niet meer erg actief zijn.
Ook heb ik denk ik gedurende de afgelopen jaren in ca. 10 HK-topics fanatiek gepost waar ik inmiddels niet meer meepraat.
Enig idee hoe veel "HK-maatjes" ik heb?
Denk je nu werkelijk dat ik met allemaal bevriend ben, dat ik ze allemaal aardig vind, ga zo maar door? No way... Ik heb zelfs meerdere keren behoorlijke "ruzie" gehad in HK-topics...