Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Junior2019 schreef:Heeft iemand dit weleens geprobeerd
Alleen de buikbescherming
De mijn jeukt alleen bij zijn navel
Zou het blijven zitten[ [url=m/2dg2y1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Yontheke schreef:Mijne zweet ook altijd erg snel. Heb ook de indruk dat hij hier meer jeuk doorkrijgt. Heb al getwijfeld om hem ook in de zomer te scheren omdat hij toch altijd zijn deken op heeft buiten.
Schadows17 schreef:Ik ben van plan om voor mijn arabofries een nieuwe eczeemdeken aan te schaffen, een pyjama voor de warme dagen. Ik heb momenteel een horsegear opliggen, daar ben ik heel tevreden over, maar weet van vorig jaar dat met 30+ deze geen optie is, dan zweet ze zich er kapot onder.
Haar stokmaat is 1.68 en ze heeft een brede boeg maar een redelijk korte nek en rug. Wel iets langer dan een gemiddelde volle fries gok ik.
Ik heb een master zebra eczeemdeken voor de warmere dagen, maar deze zit eigenlijk wat te smal voor, heb een er een extra stuk ingenaaid zodat die breder is voor, maar is nu het 3de jaar voor deze deken en begint steeds meer gaten en scheuren te krijgen en is al vaak genaaid. Dus ben nu op zoek naar iets anders, maatje groter is geen optie want deze 205 is prima, maar 215 wordt dan te lang en gaat dan schuiven vrees ik, dus geen master meer. Ik had zelf van QHp een eczeemdeken speciaal voor friezen gezien, een bruine. Heeft iemand hier ervaring mee?
Hubbels schreef:Lees graag mee, vrees dat mijn nieuwe topper niet helemaal scheur vrij is![]()
Ben een nono op het gebied van eczeem, sinds gister hebben we Imaverol gesmeerd, omdat we hem op schimmel vermoeden. Kun je laten testen of het schimmel of eczeem is? Welke deken gebruiken jullie?
Heb hem nu vanavond in de schemer maar binnen gezet, hopelijk dat dat al zal helpen.
Tips zijn welkom!
Robijntjah schreef:Zo verander ik dit seizoen alleen het van het gras af en over op een andere vitamine korrel dan ze vorig jaar had.
Blijf even bij dezelfde smeersels en dan zien we het over een paar maanden wel weer. En oohja dit jaar een eczeem deken op en al vroeg mee begonnen.
Robijntjah schreef:Naja eigenlijk staan we midden tussen de weilanden maar wij (en de buren ook) hebben een hectare bos![]()
Met stilstaand water in de buurt dus tel uit je winst
Hubbels schreef:Lees graag mee, vrees dat mijn nieuwe topper niet helemaal scheur vrij is![]()
Ben een nono op het gebied van eczeem, sinds gister hebben we Imaverol gesmeerd, omdat we hem op schimmel vermoeden. Kun je laten testen of het schimmel of eczeem is? Welke deken gebruiken jullie?
Heb hem nu vanavond in de schemer maar binnen gezet, hopelijk dat dat al zal helpen.
Tips zijn welkom!