Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Douraque schreef:Mag ik vragen wat je bedoeld allergie voor vliegen? Hoe uit zich dat?
darwin schreef:Die van mij staat nu 6 dagen op een 0,25 prascend en morgen ga ik naar een halfje toe.
Zie nog niet echt verschil na een week, maar dat is denk ik ook nog wel heel vroeg.
Hoe denken jullie eigenlijk over osteopathie bij een cushing paard.
Ik merk dat als ik Focus heb laten behandelen, hij veel minder zweet en dat de 2 verdikkingen boven op zijn lendenen ook verdwijnen, daar zitten namelijk allemaal afvalsoffen opgehoopt.
Ik vind Focus er altijd heel goed op reageren.
darwin schreef:Niemand
darwin schreef:Die van mij staat nu 6 dagen op een 0,25 prascend en morgen ga ik naar een halfje toe.
Zie nog niet echt verschil na een week, maar dat is denk ik ook nog wel heel vroeg.
Ik merk dat als ik Focus heb laten behandelen, hij veel minder zweet en dat de 2 verdikkingen boven op zijn lendenen ook verdwijnen, daar zitten namelijk allemaal afvalsoffen opgehoopt.
darwin schreef:Niemand
geerke schreef:ik geloof zeker dat het goed is hoor,osteopathie!Alleen ik heb de pech dat er alleen beun de hazen zijn die het hier doen,en dat vind ik een beetje eng.
Zelf ga ik ieder jaar naar de chiropractor,dan is de pijn in mijn rug en heup weer een stuk minder.
ohjajoh6 schreef:verhuizing kan veel stress veroorzaken, wat wel eens tijdelijk achteruitgang kan betekenen, houd het goed in de gaten, of dat ze bv geen maagzweren ontwikkelt ofzo...
Essie73 schreef:Zijn jullie cushing paarden ook af en toe zo opgefokt? Ik herken mijn eigen paard bijna niet meer. Maxx is normaal echt een super koele kikker. De laatste tijd schrikt hij bijna overal van, en vandaag had ik hem steigerend in handen. Ik liep langs zijn vriendinnetje die al in de paddock stond om hem in een andere paddock te zetten. Daar was hij het duidelijk niet mee eens... tevens loopt hij te briesen als een jonge hengst (is toch echt al jaaaaaaaaren geleden geruind haha)
Verdwijnt dit weer als de pergolide aan geslagen is? (vraag ik hoopvol)