Bedankt voor het antwoorden

Wanneer wordt een gerucht bevestigd of juist vast gesteld dat het hier niet om het rhinovirus gaat of kan dat een tijd lang duren?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
renee16 schreef:Ik ben er ook wel heel benieuwd naar of er hier in de omgeving een mogelijke uitbraak is.
Ben van plan met een drachtige merrie op wedstrijd te gaan dit weekend, maar mocht er sprake zijn van Rhino in deze omgeving, laat ik haar liever thuis.
Petersburg schreef:De wedstrijd in Velddriel wil die voorzitter door laten gaan??? dan ben je toch ook gek?? Niemand gaat nu toch op concour... gewoon uit voorzorg??
Aantal van bestuur zeg aflassen... en hij zeg door laten gaan?????
FrankavdT schreef:Petersburg schreef:De wedstrijd in Velddriel wil die voorzitter door laten gaan??? dan ben je toch ook gek?? Niemand gaat nu toch op concour... gewoon uit voorzorg??
Aantal van bestuur zeg aflassen... en hij zeg door laten gaan?????
Zou je denken hè? Heb me vanmorgen afgemeld voor een wedstrijd zondag hier in de buurt (Eindhoven/den Bosch). Als reactie kreeg ik een mail retour met het bankrekeningnummer voor het over te maken inschrijfgeld. Is zelfs nog een combinatie bijgeschreven, met daarnaast combinaties uit noord Limburg...