En fargo: Ik denk dat we rond 2,5 maand een stukje gras voor haar hadden afgemaakt van 2 op 2,5 meter denk ik. Dan kon ze wat grazen en dan was ze niet zo bezig met haar energie. We lieten ze dan een halfuurtje staan (we bleven er wel bij), en dan 10 minuutjes stappen. Ik denk dat ze misschien 2 keer heeft gebokt op dat klein stukje, maar was meteen terug rustig omdat ze dan gras had.
Vanaf 3 maanden en een week zijn we verhuisd naar stallen met een wei en vanaf 3 maanden en 2 weken hebben we ze op een paddockje gelaten van ongeveer 3 op 6. Dan een weekje later aan de longe (dat filmpje heb ik hier ook gepost). En na twee keer longeren toen los op de piste na het werken en dat ging vrij goed. Natuurlijk wel eens een bokje, vooral 's ochtends als ze uit de stal mocht was ze wel eens een beetje fris maar dat stopte snel omdat ze werd omgekocht met voer

Wij zijn Casu trouwens vanaf 1,5 maand boxrust ongeveer kalmeringskruiden beginnen geven, na brandwonden aan mijn handen en constant gestijger en wegschieten aan de hand. In die tijd is er trouwens een manegekindje 2x van haar pony gevallen op een kwartier tijd... door Casu.