YvonneAa schreef:Hoi allemaal,
Ik heb dit topic een hele tijd gevolgd en ik heb vandaag besloten Abler in korrelvorm te bestellen. Mijn paard is al een tijdje bokkerig en sinds twee weken wordt dit gebok heviger, ook reageert hij nijdig op mijn been. Verder gaapt/zuigt hij af en toe na het eten, maar verder zie ik hem dat zelden doen. Ik voer al weinig brok en hij krijgt veel ruwvoer/lucerne bij zijn eten. Vandaag is de osteopaat erbij geweest vanwege het hevige bokken en zij gaf aan dat hij erg strak is in zijn rug en bekken, mogelijk door een maagzweer. Vandaar het besluit om hem te gaan behandelen.
Heeft iemand voor mij misschien tabletten/korrels die ik mag overkopen om de tijd grotendeels te overbruggen voor mijn pakketje binnen is?
Dit zou heel fijn zijn!
ik kan wel wat kwijt (20 zakjes) maar daar red je het (afhankelijk van het gewicht van je paard) ongeveer een week mee. Wanneer er nog meer vaste gebruikers iets afstaan van 'hun voorraad' dan heeft het zin. Reken ongeveer op 2 1/2 a 3 weken voor het pakketje er is. Hoewel soms duurt het langer en soms korter (: