Op deze foto zie je het idd niet zo, maar haar buik staat vol met vetbultjes, alsook op elke bil heft ze er 1. En haar manenkam is hier niet zo gezwollen meer (foto is getrokken na een half uurtje werk), maar meestal zitten daar 5 à 6 dikke plooien in. Haar 'puttekes' boven haar ogen zijn mooi vol en ze is onnoemelijk stijf! Als je haar ene voet over de andere parkeert, blijft ze vaak zo staan. Ze doet zelfs de moeite niet om ze terug normaal te zetten (DA is hiervoor geweest, is trage reflex/onnoemelijk stijf zei ze)
Momenteel krijgt ze 'smorgens & 'savonds 2/3hooinet (droog hooi van een natuurgebied), 2maal daags een handje equiherbs met wat olie, want haar stal eet ze zowat half leeg. Ze komt +- 8u per dag op een kale weide. Ik denk dat ik niet veel magerder kan momenteel.
Tot 3 weken terug kreeg ze wel nog spelt bij (werd me aangeraden als het voor voor een ZE'er), en sinds we dat afgebouwd hebben naar 0, heb ik de indruk dat ze toch een tiental kilo's is kwijtgespeeld, ze iets soepelder loopt en minder jeuk heeft.