Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Steffie89 schreef:Anne77 schreef:
Dit heb ik bij mijn fjord precies het zelfde. Vorig jaar geen last van gehad en nu wel
De 2 laatste sluitingen maak ik niet dicht, ik klap de deken naar achteren toe. Als de deken weer naar voren is gegaan ziet ze ook niet veel. Maar doordat ik de 2 laatste sluitingen niet dicht maak staat de deken breedt. ls ze dan een keer schudt dan ziet ze weer 5 minuten iets.
Mijn fjord heeft hier geen moeite mee
Ik heb haar ook een keer gevonden met een hoofdkap van de boetdeken die achterste voren zat. De ooggaten zaten dus bij haar keel. Maar ach, ze kon nog steeds gras eten..![]()
Kiim schreef:Ik ben hier lang niet geweest, geen tijd gehad om alles steeds bij te lezen.
Heb wel even een paar vraagjes.
Ben ik de enige met een pony die de boterhammen waar druppels drainage opzitten niet meer lust? Ik ben er maar mee gestopt wat ze spuugde t brood uit. In het begin at ze nog wel gewoon.
Enn, ze schuurt nog steeds niet echt maar de achterkant van dr manen raakt echt verstikt door de deken, ga maar eens anti klit proberen want ze begonnen juist weer wat dikekr te worden.
Anne77 schreef:Iemand nog andere ideeen, hoorde van opisop dat een halsriem misschien gevaarlijk kan zijn ivm de ring die eraan hangt, als ze ergens achter blijven hangen ofzo.
Sanet schreef:Pfoe, dat is goed vervelend zeg, klinkt heftig wat jouw Indi allemaal moet ondergaan..
Ik denk dat starten met de Drainage wel goed zou kunnen zijn na de operatie, ook om alle andere ellende uit het lijf te krijgen...
Indi zal daarna ook wel stalrust krijgen denk ik? Ik weet niet wat ze nu aan bix nog krijgt, maar dat zou ik ook gaan afbouwen dan. Want ze krijgt dan straks veel te veel, met niets doen en niet buiten lopen enzo...