Inderdaad een geluk, want ik loop niet zo hele vaak naar achter. Maar omdat hij kwam te scannen en ik de merrie op moest halen zag ik hem liggen. Maar ik weet niet hoelang hij daar al zo gelegen heeft. Hij staat nu op stal, maar is nog niet in orde. Ik sta op flippen.
tjee wat een geluk dat je net naar achter liep komt de d.a. vanavond nog een keer langs? en probeer rustig te blijven dan maar wat langer op stal hij kan het net zoals jij zegt toch nog niet aan het ging zo goed sterkte voor vanavond en vannacht
oliebol he, dat is schrikken zeg.. blij dat de da in de buurt was en dat je het snel zag.. hoop dat hij zich ook hier doorheen vecht.. he poe he, vind t echt niet 'fijn', het ging zo goed en ik hoop echt dat ie genoeg kracht heeft opgebouwd om ook dit aan te kunnen! heel veel suc6 en sterkte moniek!
Nee! geen koliek! Niet ook dat nog eens! Hè verdrie hij heeft toch al genoeg te verduren gehad! Een geluk idd dat de DA al op het erf was. Ik duim voor hem PVD en voor iedereen die direct met hem te maken heeft. Jeetje Canjer, kop op!
Pien_1
kippevel. denk je het gaat iets beter met canjer krijgt ie het volgende. canjer blijf vechten kom op. gelukkig dat de da er was en dat jij hem zag. pvd heel veel sterkte ik hoop dat het snel weer beter gaat.
heb net moniek even gebeld. hij had echt hevige koliek,knapte wel snel op van de spuit maar op stal had hij toch wel weer pijn.maar hij bleef super lief! mocht er iets zijn dan kan ze mij altijd bellen(voor een trailer of iets dergelijks) dus wat dat betreft hoeft ze geen zorgen te hebben. ze word wel sjagerijnig van de tegenslagen,en dat vind ik niet meer dan begrijpelijk. ik hoop dat ik haar kan steunen en hoop ook dat een trailer niet nodig is. hij stond niet op een "rijk" landje,maar omdat zijn kaak toch steeds beter open gaat heeft hij waarschijnlijk toch teveel binnen gekregen.
peh ey,wat een schrik. ook van hier word er heel hard geduimt!!
Tjee meiden er wordt jullie ook niets bespaard he. Kom op lieve Canjer je laat deze meiden die zo hard voor jou gevochten hebben toch niet in de steek he.
Net was ik zo verheugd te lezen dat er een CFD komt (Canjer Fanclub Dag) en nu dit... Canjer hou vol hoor!!!! Wij (en ik ook hoop ik!) komen je snel opzoeken!
Ik werd gebelt door moniek met dit nieuws.. canjer alsjeblieft blijf leven en zet door!!!! ik wil je zo graag nog 1x zien nog een keer je hinnik horen en je knuffelen! de laatste keer dat ik dat deed was je er net en was je nog zo zwak..
Kaarsje gaat branden hier!!
Laatst bijgewerkt door Jolliegirl op 02-08-08 20:32, in het totaal 1 keer bewerkt