Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
faye schreef:Als ik nu geld zou doneren en het blijkt een "miep" verhaal te zijn, dan zou ik bokt wel aansprakelijk stellen. Dus is het slim om iets na te trekken en dat ook te vermelden.
runningkawa schreef:Quellian schreef:Vind het sowieso absurd om donaties te vragen, je helpt een dier of je doet het niet.
zucht
edit, slimmerik, kun je geen zakt de broek van af smiley maken?
Annerieke_ schreef:ooh spannend!!
ik blijf even aan mijn pc'tje gekluisterd, maar mag ik wel een frikandel bakken?
Nouks schreef:faye schreef:Als ik nu geld zou doneren en het blijkt een "miep" verhaal te zijn, dan zou ik bokt wel aansprakelijk stellen. Dus is het slim om iets na te trekken en dat ook te vermelden.
Maar als jij bij voorbaat al twijfels hebt, moet je gewoon niet doneren en dan heb je dus ook geen reden om Bokt aansprakelijk te stellen want dan heb je als het goed is überhaupt geen geld gestort
Quellian schreef:[***]: ik ben je niets verplicht geloof ik zo? Geef mijn mening, dat is het.
faye schreef:IK zal ook geen geld storten, ik vind dat het beestje lekker moet hemelen. Maar een andere bokker die in vol vertrouwen wegens goedkeuring mod team haar zakcentjes doneert en het blijkt niet te kloppen......
Daarom lijkt het mij gewoon zinvol dat het mod team dit verhaal eerst gewoon checkt
Dan zijn er ook geen speculaties meer, nietwaar?
runningkawa schreef:Maar goed, maar weer normaal ontopic...want er komt 1 iemand rellen en alle rellers van voor de groene opmerking zijn er weer als vliegen op stront...