Serieuze nood-hulpkreet voor redden paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Whitepanther

Re: Serieuze nood-hulpkreet voor redden paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:24

En met een donatie wordt je nooit eigenaar ergens van, als jij doneert aan de nier stichting word je toch ook niet mede eigenaar van iemands nier Nors opkijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:25

faye schreef:
Als ik nu geld zou doneren en het blijkt een "miep" verhaal te zijn, dan zou ik bokt wel aansprakelijk stellen. Dus is het slim om iets na te trekken en dat ook te vermelden.

Maar als jij bij voorbaat al twijfels hebt, moet je gewoon niet doneren en dan heb je dus ook geen reden om Bokt aansprakelijk te stellen want dan heb je als het goed is überhaupt geen geld gestort Pling

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:25

runningkawa schreef:
Quellian schreef:
Vind het sowieso absurd om donaties te vragen, je helpt een dier of je doet het niet.

zucht No Cheer

edit, slimmerik, kun je geen zakt de broek van af smiley maken? Tong uitsteken

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:26

thanks slimmerik...ik kwam deze al tegen Haha!

Afbeelding

rockwitch

Jeetje ik zit bij te lezen en de pagina´s vliegen erbij.
Ik zit echt keihard te duimen. Laat alsjeblieft de scan positief zijn. Pfff Echt zenuwslopend zeg.

S_uus

Annerieke_ schreef:
ooh spannend!!

ik blijf even aan mijn pc'tje gekluisterd, maar mag ik wel een frikandel bakken? Tong uitsteken

bak jij maar een frikandel Vork
Gooi mij er ook 1?

We moeten een alarmdingetje hebben, net als birthdayalarm voor drachtige merrie's Sigaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:27

Nouks schreef:
faye schreef:
Als ik nu geld zou doneren en het blijkt een "miep" verhaal te zijn, dan zou ik bokt wel aansprakelijk stellen. Dus is het slim om iets na te trekken en dat ook te vermelden.

Maar als jij bij voorbaat al twijfels hebt, moet je gewoon niet doneren en dan heb je dus ook geen reden om Bokt aansprakelijk te stellen want dan heb je als het goed is überhaupt geen geld gestort Pling

IK zal ook geen geld storten, ik vind dat het beestje lekker moet hemelen. Maar een andere bokker die in vol vertrouwen wegens goedkeuring mod team haar zakcentjes doneert en het blijkt niet te kloppen...... Lips are sealed
Daarom lijkt het mij gewoon zinvol dat het mod team dit verhaal eerst gewoon checkt Knipoog
Dan zijn er ook geen speculaties meer, nietwaar?

slimmerik

Echo duurt nu al een uur.... wat is normaal?

rockwitch

Oeh ik lust ook wel een frikandel eigenlijk haha.

CalvinM

Faye, wat is je probleem? Ben je het er niet mee eens? Ga dan alsjeblieft ergens anders spelen. Er zijn al enkele mod opmerkingen gemaakt. Deze gelden ook voor jou. Dus stuur een pb of ga lekker buiten spelen en jezelf vermaken.

TS, heel veel succes! Ik vind dat je top werk verricht! En over het natrekken: foto's liegen niet. Meer woorden maak ik er niet aan vuil. Laten we hopen dat dit topic open blijft en dat Canjer weer beter wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:28

Quellian schreef:
[***]: ik ben je niets verplicht geloof ik zo? Geef mijn mening, dat is het.

Over het algemeen dienen meningen echter ergens op gebasseerd te zijn. Jouw "mening" klopt voor geen kant, want er WORDT niet GEVRAAGD om donaties. Dan kun jij het wel absurd vinden om om donaties te vragen, maar dat is hier helemaal niet aan de orde.

rockwitch

Jeetje moeten we dit nu weeer naar boven halen, ik dacht dat we daar 30 pagina´s geleden toch al uit waren. Nu is het gewoon wachten op de uitslag. Echt hoor, dat gezeik elke keer.

050206051012

Ik heb eerder in dit topic ook gepost dat ik het knap vind wat TS doet, MAARRRRR... duizenden met haar, die het niet onder de aandacht brengen. Dus ik snap het kontengekruip hier op bokt niet zo.

Nouks; TS is jouw HK maatje, dus ik begrijp best dat je voor haar opkomt, maar ik denk dat ze het zelf ook wel kan Lachen

Whitepanther

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:29

Lekker ik lust ook wel een frikandel Vingers aflikken, van al dat wachten krijg je honger

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:30

kroketje is ook wel lekker hoor anders.

_bloempje01_

ow mensen kom op dit topic mag niet dicht dus voor alle zeur reacties. niet op reageren. negatief gedrag negeren anders blijft het maar door gaan!

Anoniem

wat heeft dat met kontenkruipen te maken? Verward

Maar goed, maar weer normaal ontopic...want er komt 1 iemand rellen en alle rellers van voor de groene opmerking zijn er weer als vliegen op stront...

Whitepanther

Ik denk dat de TS het een btje te druk heeft met andere dingen om op al jullie speculaties/commentaar te reageren

Inoterry

Zullen we maar weer gezellig wachten op de uitslag en duimen draaien?
Lijkt me beter dan in herhaling vallen op een negatieve manier!

Butterfly

goed, gooi ik de hele pan vol met frikandellen Haha! en een kroketje voor rockwitch Tong uitsteken

on-topic: ik hoop dat de kaak van Canjer te behandelen is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:31

faye schreef:
IK zal ook geen geld storten, ik vind dat het beestje lekker moet hemelen. Maar een andere bokker die in vol vertrouwen wegens goedkeuring mod team haar zakcentjes doneert en het blijkt niet te kloppen...... Lips are sealed
Daarom lijkt het mij gewoon zinvol dat het mod team dit verhaal eerst gewoon checkt Knipoog
Dan zijn er ook geen speculaties meer, nietwaar?

Aangezien het modteam meerdere malen heeft aangegeven dat de TS niet voor niets een SA heeft en dat het verhaal zou kloppen, lijkt het me inderdaad dat ze best de waarheid van dit verhaal eerst hebben gecheckt voor ze überhaupt besloten de SA goed te keuren én bovendien erop toe te zien dat de discussie in dit topic goed verloopt (ze kiezen redelijk kant voor de TS in deze discussie).

Als dat niet genoeg is voor bepaalde mensen, dan zijn die mensen waarschijnlijk gewoon te wantrouwend.

Bovendien; speculaties blijf je toch houden met al die wantrouwige Bokkers (voor-wie-het-vertrouwen-van-de-mods-onvoldoende-is-om-het-verhaal-te-geloven).

rockwitch

Is toch ook niet belangrijk om op dat gespeculeer te reageren, is alleen maar frustrerend, het enigste wat nu belangrijk is, is of dat paard zijn verwondingen niet zo ernstig zijn dat hij na al dit werk het toch niet gaat redden.
Maar daar gaan we niet vanuit.

sonjim

Ik vraag me af of alle zeurkousen over donaties, mij kunnen vertellen op welk rekening nummer de argeloze penny bokker zou moeten storten. Doneren is namelijk niet aan de orde zonder rekeningnummer en naam.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:32

runningkawa schreef:
Maar goed, maar weer normaal ontopic...want er komt 1 iemand rellen en alle rellers van voor de groene opmerking zijn er weer als vliegen op stront...

Jullie maken je inderdaad veel te druk.

Maar vind het wel gezellig hoor, geef een opmerking en sta ineens in de schijnwerpers Haha!

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:32

mogen mods al die posts van die zeuren die het topic toch niet goed lezen niet verwijderen ? Schijnheilig Tong uitsteken

Afbeelding nog steeds door