Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daf schreef:@Hinke, mijn DA gaf aan dat ze gewoon de wei in kon, overal is het wel nat, in de wei door de blub, in de bak door de regen en in de stal door de plas/ontlasting. Dan zou ik liever voor de wei gaan, want de ammonia e.d doet echt geen goed.
Succes
Martine_m schreef:@Hinke: Mijn VA zei idd net als die van Daf gewoon naar buiten! Maar hij zei ook dat je het niet moet insmeren met uiercreme ofzo. Het kan zijn dat de koot dan week wordt. En ook gaf hij aan dat ze weerstand moeten opbouwen.. anders hebben ze zo weer mok. Heb je mokzalf van je VA?
Citaat:Deze pure kruidenmix van o.a Solidago virga aurea, Viola Tricolor, Calendula officinalis (oftewel guldenroede, viooltje en goudsbloem) is een echt wondermiddel tegen mok.
Zelfs paarden die hun hele leven lang onder de mok hebben gezeten waren na 3 tot 10 weken geheel MOK VRIJ
2misty2 schreef:Hoi,
Ik rij een fries en deze stampt enorm met 1 been.
Zoals ik nu op google heb gezocht lijkt het iets van mok,schimmels enz te zijn.Alleen ik kan dus helemaal niks vinden alleen wat schilfers.Wat kan ik hier dan opsmeren?Want neem aan dat het het beste is als ik het hele been behandel omdat ik dus niet weet waat het zit.
2misty2 schreef:Hoi,
Ik rij een fries en deze stampt enorm met 1 been.
Zoals ik nu op google heb gezocht lijkt het iets van mok,schimmels enz te zijn.Alleen ik kan dus helemaal niks vinden alleen wat schilfers.Wat kan ik hier dan opsmeren?Want neem aan dat het het beste is als ik het hele been behandel omdat ik dus niet weet waat het zit.
Caira schreef:sebacil wel verdund hoop ik?