Ziet er een stuk beter uit! Gelukkig geen blijvend gat, alleen een deukje! De pony deed me denken aan een paard van Animal Planet Houston.... nogwat cops. Was een hengst met in het midden van de hals een heel gat wat al dicht gegroeid was. Je kon je hand er zo door heen steken....
Was eerst bang dat dit zou gaan gebeuren, maar het is gelukkig toch nog goed gekomen!
GOOD JOB!
rizo
Geplaatst: 13-08-09 15:11
het ziet er alweer een stuk beter uit ! hopelijk gaat je pony na een tijdje weer goed lopen.. succes nog!
Mesitran is echt fijn spul , honingzalf. Ik heb hier nog een half tubetje liggen dat over is gebleven na een lelijke beenwond van Rena , zie je ook niks meer van
Ook als je zelf een wondje hebt is het erg fijn spul , verzacht , houdt het soepel en rustig en doet de wond echt goed
Geeft een hele mooie , schone , comfortabele en snelle genezing
Ziet er weer goed uit! Jammer van die knik maar misschien als de manen er weer wat gegroeid zijn valt het misschien wel mee.
Birdie60
Geplaatst: 15-08-09 12:47
ik kan maar 1 ding zeggen: wooooooooooooow wat zijn de wonden veranderd!! ik heb al een hoop mensen de foto's laten zien, maar deze hebben ze nog niet gezien. kunnen ze zien hoe vooruit mira gaat. meid je bent een toppie
LisaD
Geplaatst: 15-08-09 12:48
Waauww die is verbeterd! Wat een super resultaat!!!
nic35
Geplaatst: 15-08-09 12:54
Carmenn_ schreef:
Als je de beginpost heb, moet je even op ''door de TS'' in het oranje klikken.
Edit; dus ''Geplaatst door de TopicStarter'' rechtsbovenin haar post.
Dankje Carmenn, ik heb 't gevonden! en, wat je al zei, als je de foto's achter elkaar ziet, zie je de wond "dichtsmelten", helemaal geweldig zoals dit geneest!
Jeska_
Geplaatst: 15-08-09 12:55
jeetje, zal je wel schrikken . maar ziet er heeel goed uit ! allemaal weer erbovenop gekomen, goed van je toch?
Heb al eens eerder wat reacties geplaatst, en daarna alleen maar met verbazing je volhoudendheid en doorzettingsvermogen gevolgd! Maar echt, wat gaat de genezig goed en snel! Ben echt trots op jou en je paardje!
groetjes Veerle
Nebraska
Geplaatst: 17-08-09 12:46
Ook ik was een stille meelezer.....
Ik heb met ontroering zitten lezen. Wat een RESPECT heb ik voor jou!!!! in 1 woord; SUPER!!!!
Dank je wel voor je updates met de zeer duidelijke foto's. Het geeft iedereen moed! Je hebt laten zien: Dat waar een wil is, ook een weg is. Dank je wel.
Ook vind ik het medeleven van mijn mede-bokkers voor jou situatie hartverwarmend.
Heel veel sterkte nog en ook heel veel plezier met je paarden.
groetjes Nebraska
TheMagicLine
Geplaatst: 17-08-09 13:07
We hopen intens dat het helemaal goed komt! Veel respect voor jou en medeleven.
Zo dan, ik heb even een week niet gekeken, omdat ik op vakantie was, maar wat een verbetering weer. Super!
waterlelie48
Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-09 22:31
Hallo lieve medelevende Bokkers,
Jullie zitten vast een beetje in spanning af te wachten tot de nieuwe foto update eraan kwam he Nou hier is ie dan!!! Het gaat super met Mira, rechts is de wond bijna gesloten (gok nog een weekje) En links ziet je het ook steeds meer dicht trekken. Ook is de verbinding die onder de manenkam liep naar de rechterkant van de hals weg...ook hier zit het nu vast! Komen de foto's->
Links met centimeteraanduiding
Rechts met centimeteraanduiding
De gehele hals...dan is het beter te zien hoe ''klein'' het nog maar is
Ik hoop niet dat mensen dit erg vinden maar ik wilde wat vergelijk foto's toen en nu plaatsen (mocht iemand hier bezwaar tegen hebben...laat het me maar weten...zet ik ze snel om naar een link!!
Wooow echt geweldig! (naja niet dat het zo slecht is maar het verschil!)
Het is weer (of nog steeds) een lekker paardje
Ragdollcat
Geplaatst: 17-08-09 22:34
Het is echt heel erg leerzaam en ongeloooooflijk, zo goed is het aan het helen, echt van een vreselijke gapende wond naar heel mooi klein schoon wondje.