Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
potverdikkie schreef:Hey! Weet je wat... Ik ga een Canjer Fanclubdag organiseren!! Dan kan iedereen hem zien, knuffelen, en kunnen we eens nader kennis maken met elkaar! Leuk idee?
4EverHobbes schreef:UPO'S![]()
Ben je niet bang voor een té grote toeloop PVD? Misschien dat je het op inschrijving kunt doen, maximaal 20 personen ofzo. Canjer weet niet wat 'm overkomt met al die fans!
christina10 schreef:Ben, net zoals de rest, uiterst geïnterreseerd in het verloop van Canjer. Voor de rest kan ik nog niet zoveel posten aangezien je een bepaald aantal posts moet hebben voor het merendeel van de topics.
djuno schreef:waar dan Draver??
*edit*...waar is je bericht nou??
zoekatje29 schreef:ik zou hem ook wel willen bewonderen
vind hem zo'n Canjer
zoekatje29 schreef:is goed hoor
weet je de weg dan wel
slimmerik schreef:Okee Cristina![]()
Is het trouwens echt verplicht je paard gechipt te hebben? Toch alleen als je het vervoert, verkoopt of op de openbare weg rijdt?
potverdikkie schreef:4EverHobbes schreef:UPO'S![]()
Ben je niet bang voor een té grote toeloop PVD? Misschien dat je het op inschrijving kunt doen, maximaal 20 personen ofzo. Canjer weet niet wat 'm overkomt met al die fans!
Nee hoor, en Canjer krijgt toch niet genoeg van alle aandacht!! Vindt dat heerlijk
Ennuh, de wachtende hebben de keuze uit 38 anderen die ook wel een knuf willen hoor
potverdikkie schreef:Hey! Weet je wat... Ik ga een Canjer Fanclubdag organiseren!! Dan kan iedereen hem zien, knuffelen, en kunnen we eens nader kennis maken met elkaar! Leuk idee?
Innepin schreef:potverdikkie schreef:Hey! Weet je wat... Ik ga een Canjer Fanclubdag organiseren!! Dan kan iedereen hem zien, knuffelen, en kunnen we eens nader kennis maken met elkaar! Leuk idee?
Hartstikke leuk idee!
Ik ben helemaal voor, wij komen!