Maar goed zit ook in spanning te wachten op de uitslag, mijn collega zat net al: Wat ben je toch de hele dag aan het doen op dat forum

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
geerke schreef:tja,mijn paarden brullen om een hapje hooi,mijn tuin is een zooitje....maar ik zit hier,te wachten op de uitslag....
Quellian schreef:Vind het sowieso absurd om donaties te vragen, je helpt een dier of je doet het niet.
Quellian schreef:Vind het sowieso absurd om donaties te vragen, je helpt een dier of je doet het niet.
timilon schreef:ga fietsen stelen ofzo....de TS HEEFT NIET OM DONATIES GEVRAAGD!!!!
*zucht* waar maak ik me eigenlijk ook druk om....zooo irritant dat mensen niet kunnen lezen maar wel hun mening willen verkondigen
faye schreef:Als ik nu geld zou doneren en het blijkt een "miep" verhaal te zijn, dan zou ik bokt wel aansprakelijk stellen. Dus is het slim om iets na te trekken en dat ook te vermelden.
faye schreef:Als ik nu geld zou doneren en het blijkt een "miep" verhaal te zijn, dan zou ik bokt wel aansprakelijk stellen. Dus is het slim om iets na te trekken en dat ook te vermelden.
Blue_Eyes schreef:Dat doet ze dan ook niet.... mensen hebben het aangeboden en ik kan me voorstellen dat de kosten echt de pan uit rijzen...
Blue_Eyes schreef:Willen wij dat dit topic gesloten wordt? Ik niet, en velen met mij niet. Zullen we er dan nu over ophouden?
Blue_Eyes schreef:faye schreef:Als ik nu geld zou doneren en het blijkt een "miep" verhaal te zijn, dan zou ik bokt wel aansprakelijk stellen. Dus is het slim om iets na te trekken en dat ook te vermelden.
Dan zou Bokt heel resoluut afwijzen, want in de regels staat dat inzamelingsacties via Bokt niet toegestaan zijn en dat is in dit topic ook al duidelijk aangegeven.
Willen wij dat dit topic gesloten wordt? Ik niet, en velen met mij niet. Zullen we er dan nu over ophouden?