ze drogen heel snel op

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
__YSB__ schreef:Ik heb de mijne nog steeds bloot lopen, wel met Derfen. Hij jeukt nog steeds niet.
Misschien dan toch eens bloed laten trekken, kan het zijn dat er dan een heel ander beeld uit komt?
Yvank_ schreef:__YSB__ schreef:Ik heb de mijne nog steeds bloot lopen, wel met Derfen. Hij jeukt nog steeds niet.
Misschien dan toch eens bloed laten trekken, kan het zijn dat er dan een heel ander beeld uit komt?
Heb je dan niet een voedingsprobleem wat nu wel goed ipv eczeem? Een echte eczemer blijft toch last houden zonder deken, dat gaat nooit meer over.
Yvank_ schreef:Mij lijkt het dan geen eczeem als die nu niet schuurt. Maar gezien je verhaal begonnen te schuren, schraal toen je hem ophaalde lijkt mij het eerder een voedingsprobleem. En dit kunnen dus ook tekorten zijn.
Maar ook in je gras, hooi etc.
ellepel schreef:De rzih is inderdaad wel heel sterk, appie staat bij 4 koudbloeden en 2 er van staan vaak aan zijn deken te trekken
en je ziet er niks aan![]()
en de deken houd veel regen tegen, appie was er nog droog onder haha
Peachy schreef:Hebben jullie nog ideetjes voor het hoofd te beschermen en dan eigenlijk met name de neus?
Mijn pony heeft veel jeuk aan zijn neus zeg maar rond de neusvleugels en richting de mond. Hij schuurt het helemaal kapot. Ik smeer er nu uierzalf gemengd met derfen op, maar dacht misschien hebben jullie nog meer ideetjes .
De mijne heb ik vroeg zijn deken opgedaan dus staart en manen zijn nog jeukvrij! Alleen jeuk aan zijn buiknaad en zijn hoofd dus.