Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jet schreef:Babootje, op zich maakt het niet echt uit hoor, maar ik kan het toch niet met je eens zijn. Waar je ook leest over artrose, gaat het echt alleen over gewrichten, waar inderdaad botoplossing en extra botvorming kan voorkomen.
Maar zoals jij het stelt zijn bv. spat en hoefkatrolontsteking ook artrose. Ik zie het dus zo: je hebt een aantal ziektes waarbij je botoplossing en extra botvorming kan hebben, waarvan artrose, KS, hoefkatrolontsteking en spat voorbeelden zijn.
_Melanietje_ schreef:Nou, ik ga binnenkort een afspraak maken met de dierenarts om hem in te gaan spuiten op zijn rug en de KS plekken. De 10 dagen bute was echt een wereld van verschil, heb mijn paard nog nooit zo zien/voelen lopen.
Heeft iemand nog tips, ik ben aan het zoeken naar een instructeur/instructrice die mij kan helpen met longeren/grondwerk. Ik wil graag dingen gaan leren als dubbele lijnen zodat ik mijn paard aan de hand kan gaan trainen. Liefst iemand die ook ervaring heeft met KS. Mijn paard staat in wouwse plantage (Brabant) dus wel iemand die daar naartoe kan komen of die niet te ver weg is daarvan zodat ik met de trailer er naartoe kan.
Babootje schreef:We hebben vanmiddag onze Tiesto in laten slapen.....
Bij DAP Bodegraven. Het was erg prettig (voor zover je het prettig kunt noemen natuurlijk).
Hij werd onder narcose gebracht in een narcosebox. Waarna hij liggend zijn overdosis narcosemiddel kreeg. Het ging heel kalm, zonder gevecht. En dat was toch wel heel fijn. We mochten erbij blijven zolang we wilden.