Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
de 24e en de 25e heb ik hem zien slapen, daarna niet meer en sinds begin vorige week staat hij weer om te vallen....
uiteraard krijgt hij nog steeds abprazole de volledige dosis(sinds05-02-2014), zondag en gisteravond ook weer metacam erbij omdat hij toch weer verhoging had (38,7) en hij gaat eigenlijk gewoon weer hard achteruit

'Mijn' (officieel hebben hun hem gekocht maar t blijft 'mijn' Rowan
) shet staat bij vrienden van ons, als kinderpony, zij hebben al aangeboden dat we die voorlopig mogen lenen, dat lijkt mij de beste oplossing tot nu toe aangezien shet en Noah elkaar wel kennen en mijn gevoel zegt dat het niet slim is om nu een onbekend paardje erbij te gaan zetten. Grote dikke MAAR is natuurlijk dat shet dan tijdelijk komt logeren en dus ook ooit weer naar huis moet.
uiteraard ga ik wel overleggen met onze dierenarts, wat zouden jullie doen? Ik wil hem absoluut niet kwijt (allebei niet
) maar ik weet het gewoon niet meer, moeten we hem dit nog wel aandoen? 
ik had net jouw berichtje op FB beantwoord maar je hebt hier al het hele verhaal gelezen, het is gewoon zo lastig om het op te geven als je maar niet kan vinden wat er aan de hand is he. Konden ze het gewoon maar zeggen...
SteffiiY schreef:Pillen zou ik niet aanraden gezien het inderdaad om kapotbijten gaat en het dan de bescherming/werking grotendeels verliest.
Op de site van abler staat ook dat de korrelvorm beter is dan de pilvorm en dat de pil eigenlijk gegeven moet worden met een pilschieter(zodat ze niet kunnen kauwen en hij rechtstreeks de maag in gaat).
dus gewoon lekker geven als je ze al thuis hebt liggen