Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
waterlelie48 schreef:Er zit idd een rare vorm in de hals, dit komt omdat precies op de rand van de manenkam, dus waar de manen beginnen het aansluitpunt zit naar de wond toe.
De manen trekken nu als het ware een beetje nar binnen naar het breedste punt van de wond toe...dus als het helemaal dicht is zal er toch echt wel een knik naar binnen overblijven....maar ach...als dat dan het enigste is...wat me wel opviel en ik weet niet of dit zo zal blijven is dat ze al een paar daagjes onzuiverloopt met linksvoor en ik kan er niets aan vinden...nu ben ik bang dat dat misschien toch iets te maken zal hebben met het feit dat de wond nu sluit en er dus veel druk op die huid en dat weefsel staat....en onder alle inmiddels dichtgegroeide huid en toch wat bindweefsel vorming is ontstaan...ben heel benieuwd of ze dit gaat houden ja of nee.
tamary schreef:Misschien dat een fysio daar nu bij kan helpen? In de hals zitten ook een aantal grote spieren die ook voorbeenbewegingen aansturen. Kan zijn dat die ook een klap gehad hebben van de verwondingen. En dan zou een fysio nu kunnen helpen met de revalidatie, omdat herstel nu nog niet volledig is. Dan kan er misschien iets bijgestuurd worden met oefeningen.