Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

christina10 schreef:@djuno: Ik ga die discussie niet met je aan..Niet echt "on-topic" he? Daarnaast heb ik wel wat beters te doen met mijn tijd.
...maar wie vraagt krijgt antwoord (is toch wel zo fatsoenlijk of niet). Benut je tijd idd met betere dingen.
Ik heb mijn koffie namelijk op, en moet eigenlijk weer aan het werk......... potverdikkie schreef:Maar Christina, mag ik jou nu wat vragen? Je hebt je op 18-07 aamgemeld, harstikke leuk, want bokt kan heel leuk zijn. Echter al jouw post die je geplaatst hebt zijn alleen betreffende Canjer... Ben je zo'n fan van hem?
Je hebt ook alleen maar gereageerd in het topic over Canjer en over SA's
. Verder ben je al verdomd goed op de hoogte over de gang van zaken op bokt
)
Ja, heb 1 paard, een merrie,Unice heet ze en ze is 7 jaar.
potverdikkie schreef:Hey! Weet je wat... Ik ga een Canjer Fanclubdag organiseren!! Dan kan iedereen hem zien, knuffelen, en kunnen we eens nader kennis maken met elkaar! Leuk idee?
:D:D doe jij maar organiseren hoor pvd,daar ben je aardig in getraind.
potverdikkie schreef:Hey! Weet je wat... Ik ga een Canjer Fanclubdag organiseren!! Dan kan iedereen hem zien, knuffelen, en kunnen we eens nader kennis maken met elkaar! Leuk idee?