Serieuze nood-hulpkreet voor redden paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

BrightVjay

Re: Serieuze nood-hulpkreet voor redden paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 13:54

Ik duim ook nog even mee Bloos

Ayasha
Blogger

uitleg gekregen. Sorry Lachen
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 15-07-08 14:03, in het totaal 1 keer bewerkt

slimmerik

_STS_Angels_ schreef:
Echt he!!

Weet iemand een website waar je nieuwe duimen kan kopen?
Mijne zijn namelijk tot de knokkels afgesleten van het duimen

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 13:56

*giechel**
neem er voor mij ook een paar.....

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 13:57

geweldig die duimen!!!hoe kom je daar nou aan?

jennyk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 13:57

nou eenmalig, ik duim ook dat de scan positief nieuws geeft en de kaak weer herstellen zal!

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:00

Dankje wel slimmerik nou kan ik weer even door!

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:00

duim ook hard mee.

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:01

Nou ik ben toch ook wel heel erg benieuwd naar deze kritische factor. Hopen dat al het verrichte werk en de zorg niet voor niets zijn geweest!

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:02

oef,het uur van de waarheid is nu letterlijk daar....
ben zo benieuwd en hoop met heel mn hart dat de uitslag positief mag zijn!!

canjer,doe alsjeblieft je naam eer aan!!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:03

geerke schreef:

Zelf gemaakt.... Pfff hartkloppingen bijna. Bloos

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:05

Ik ben echt heel benieuwd naar de uitslag.
Ook ik duim voor je!

Nickysplace

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:06

Eerst wil zeggen wat super dat iedereen zo meeleeft met een ziek paard, maar helaas let op!

Ergens in dit topic wordt het volgende geschreven: Ik heb inmiddels met de kliniek afgesproken dat ik wel mag vermelden welke hun zijn. Dit om nogmaals te verduidelijken dat eventuele donaties niet in mijn eigen zak zouden verdwijnen.

Hij staat op dit moment onder behandeling bij Paardenpraktijk West-Brabant. Nu is het niet de bedoeling dat er massaal gebeld wordt. Ze weten dat ik dit vermeld op bokt. Heb uiteraard eerst om toestemming gevraagd.
Het leek hun het beste dat ik of iemand anders, dan lijkt me een moderator het beste (heb er al 1 in mijn gedachte Nagelbijten / Gniffelen ) die dit zou willen doen, een rekening voor Canjer zou openen.

Ik hoop dat er verder nu geaccepteerd wordt dat ik niet voor niets via een SA werk. Dit is in het belang van Canjer!!

Zoals het nu in de planning staat wordt er maandag of dinsdag een scan gemaakt, en waarschijnlijk loopt het wel op een operatie uit.)
***************************************************************************************
Zojuist heb ik contact gehad met de paardenpraktijk West-Brabant, helaas, maar zij konden mij vertellen dat dit hele verhaal bij hun niet bekend is!!

Helaas zijn er steeds vaker mensen die op sensationele manier de aandacht willen trekken voor wat dan ook, lees de kranten er maar op na... Ik gun iedereen (mens en dier) het beste, maar als het om geld gaat wil ik wel graag weten waar het naar toe gaat. En dat is natuurlijk mijn goed recht, als ik geld doneer, dus heb ik even gebeld.

Omdat er wel vaker dit soort berichten opduiken en dan blijkt het eigenlijk heel anders te zitten. Dan blijkt dat de vrager een heel ander probleem heeft en het daar geld voor nodig heeft, of gewoon een aandachts probleem heeft. Ook omdat de plaatster van dit verhaal stiekum een beetje vaag doet over haar echte bok identiteit. Het is toch niet zo erg dat je gewoon voordoet wie je bent als je een paard probeert te redden?

Dus, iedereen die dit leest, is gewaarschuwd, en geloof je mij niet, bel dan even die dierenarts....Paardenpraktijk West Brabant even googlen en je hebt zo het nummer.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:06

ik duim ook mee!Afbeelding

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:07

slimmerik schreef:
geerke schreef:

Zelf gemaakt.... Pfff hartkloppingen bijna. Bloos

hier nog 1 van de zenuwen hopend dat de uitslag positief is

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:09

Nickysplace schreef:
Eerst wil zeggen wat super dat iedereen zo meeleeft met een ziek paard, maar helaas let op!

Ergens in dit topic wordt het volgende geschreven: Ik heb inmiddels met de kliniek afgesproken dat ik wel mag vermelden welke hun zijn. Dit om nogmaals te verduidelijken dat eventuele donaties niet in mijn eigen zak zouden verdwijnen.

Hij staat op dit moment onder behandeling bij Paardenpraktijk West-Brabant. Nu is het niet de bedoeling dat er massaal gebeld wordt. Ze weten dat ik dit vermeld op bokt. Heb uiteraard eerst om toestemming gevraagd.
Het leek hun het beste dat ik of iemand anders, dan lijkt me een moderator het beste (heb er al 1 in mijn gedachte Nagelbijten / Gniffelen ) die dit zou willen doen, een rekening voor Canjer zou openen.

Ik hoop dat er verder nu geaccepteerd wordt dat ik niet voor niets via een SA werk. Dit is in het belang van Canjer!!

Zoals het nu in de planning staat wordt er maandag of dinsdag een scan gemaakt, en waarschijnlijk loopt het wel op een operatie uit.)
***************************************************************************************
Zojuist heb ik contact gehad met de paardenpraktijk West-Brabant, helaas, maar zij konden mij vertellen dat dit hele verhaal bij hun niet bekend is!!

Helaas zijn er steeds vaker mensen die op sensationele manier de aandacht willen trekken voor wat dan ook, lees de kranten er maar op na... Ik gun iedereen (mens en dier) het beste, maar als het om geld gaat wil ik wel graag weten waar het naar toe gaat. En dat is natuurlijk mijn goed recht, als ik geld doneer, dus heb ik even gebeld.

Omdat er wel vaker dit soort berichten opduiken en dan blijkt het eigenlijk heel anders te zitten. Dan blijkt dat de vrager een heel ander probleem heeft en het daar geld voor nodig heeft, of gewoon een aandachts probleem heeft. Ook omdat de plaatster van dit verhaal stiekum een beetje vaag doet over haar echte bok identiteit. Het is toch niet zo erg dat je gewoon voordoet wie je bent als je een paard probeert te redden?

Dus, iedereen die dit leest, is gewaarschuwd, en geloof je mij niet, bel dan even die dierenarts....Paardenpraktijk West Brabant even googlen en je hebt zo het nummer.

dit klinkt dus echt als dikke boelshit.... Boos! best treurig zulke berichten dat bokkers dit moeten neerzetten...
ik bedoel er zijn ook mods die hiervan af weten...dus eenmalig zou hier niet over liegen..
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 15-07-08 14:11, in het totaal 1 keer bewerkt

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:09

wedden dat ze werken?hadden ze geen web-cammetje in de stal kunnen hangen,dan hadden we het kunnen volgen met z'n allen...Ts met bivakmuts incognito....

nickysplace@
ik weiger dus te geloven dat ts de oplicht hoor,wat is dit nu weer voor bericht?

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:10

@ nickyspace: misschien wil de kliniek niets vertellen?!al over nagedacht?omdat er nog een zaak loopt tegen de vorige eigenaren?!
en dat ze de naam van de kliniek bekend heeft gemaakt,maar wel onder een SA blijft werken lijkt mijns inziens helemaal niet zo vreemd dat de kliniek iets zegt,elke maloot en dus ook de vorige eigenaar kan bellen naar de kliniek en er zo achter komen waar het dier nu staat.
Laatst bijgewerkt door timilon op 15-07-08 14:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:11

dit kunnen de mods vast wel ff natrekken Lachen
Dan is het meteen duidelijk voor iedereen Lachen

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:12

Nickysplace is zich er wel vanbewust dat er 2 paardenpraktijken West-Brabant zijn?
Ga vooral zo door met je CSI-praktijken, meid... Doe het dan voortaan wel iets grondiger. *zucht*

TS, is er al iets bekend?

Anoniem

TRIEST, in en in TRIEST dat er iemand met welgeteld 31 posts het nodig vindt om er achteraan te bellen. Het lijkt me dat de geplaatste foto's boekdelen spreken......

slimmerik

Nickysplace is per pb op de hoogte gebracht. svp nu weer ontopic.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:13

Daarom zei ik al - TS, is er al iets bekend? Knipoog

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:13

mensen...Ts heeft NOOIT gevraagd om te storten!!!
Laten we even normaal blijven doen!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:14

timilon schreef:
@ nickyspace: misschien wil de kliniek niets vertellen?!al over nagedacht?omdat er nog een zaak loopt tegen de vorige eigenaren?!
en dat ze de naam van de kliniek bekend heeft gemaakt,maar wel onder een SA blijft werken lijkt mijns inziens helemaal niet zo vreemd dat de kliniek iets zegt,elke maloot en dus ook de vorige eigenaar kan bellen naar de kliniek en er zo achter komen waar het dier nu staat.

Pling *ping* !!!!!!!! OK dan!