Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vera schreef:Ik heb les gehad van Antoine de Both maar tot op heden verbetert hij daar niet echt in. Wel als ik hem volgens zijn methode rij en dit concequent blijf herhalen tijdens de training. Maar als ik hem uit zichzelf laat lopen dan loopt hij zo scheef als wat. Zijn bespiering is ook niet evenredig.
Ik heb een afspraak voor 14 februari bij Erik Laarakker, ben benieuwd of die wat kunnen vinden.
inke schreef:een paard van een kennis begint nu weer heviger haar neus overal langs te schuren tijdens het rijden, dus als ze moet gaan rijden, begint ze heel de tijd (vooral in het begin van de les) haar neus over haar been te schuren en te briesen,likken, met haar neus als een stofzuiger in het zand te glijden tijdens de draf.. Nu zijn we er ongeveer zeker van dat het iets in de rug is waardoor een zenuw ofzo geknelt zit en dat dus een irritatie veroorzaakt en ze zich beter voelt met haar hoofd aan de grond, dus ze moet haar rug eerst goed stretchen, uitrekken en losrijden en dan is het goed.
Nu begint het wel een tic te worden om onder het rijden uit te komen.. dus moet ze goed op het juiste moment haar hand en been gebruiken. (dan zou het wel met de training moeten overgaan, anders moet ze naar een osteopaat ofzo, maar ze had vorig jaar wel een erge bekkenscheefstand..dat is wel opgelost maar toch zit er precies nog iets niet goed.)
MissEvil schreef:Ik hoop gewoon dat het dit jaar niet terugkomt, maar volgens de vee-arts was het een allergie.. Dus ik vrees het ergste!!
MissEvil schreef:Nee, waar kan dat?
Mijn v.a. was er echt heel vaag over.. Maar ik vind het zo vervelend voor hem. Hij zei gewoon: Ja, daar kun je niets aan doen.. Hij had ook wel gedeeltelijk gelijk, hij had die stoffen al binnen.
vera schreef:Gisterochtend morgen om 07.45 uur vertrokken. We hebben 3 uur bij de kliniek doorgebracht dus ik kan oprecht zeggen dat er alle tijd voor genomen is om hem door te lichten
Nou daar komttie:
* Bekken stond scheef
* Schouder/borstbeen aansluiting (oid ) stond scheef
* 2 halswervels stonden scheef
* Nekwervel stond mega scheef
* Dikke darm werkt niet goed (roep ik al heel lang maar ik had daar niks gezegd)
* Last van een wortel van een kies aan de linkerzijde
* Neurologisch gedeelte linkerzijde hoofd werkt niet goed
* Whiplash verschijnselen
Hij is manueel behandeld, heeft acupunctuur gehad, energiebanen zijn herstelt en hij is ingespoten op verschillende plekken (aantal op het hoofd).
Hij heeft staan slapen tijdens de energiebehandeling en tijdens het inspuiten kreeg hij snoepjes dus heeft daar helemaal geen erg in gehad
Zijn voer is gemeten en allemaal accoord bevonden.
Nu moet ik hem intappen (he wat??). Dat is een soort energiebehandeling met een middel om de twee dagen, verder heeft hij korreltjes en prohibita (hoe schrijf je dat ookalweer) voor zijn darmen.
Zij kom uiteraard helemaal niet garanderen dat ze HS kan genezen, maar dat verwacht ik ook van niemand. Alle problemen die hij had zijn wel zaken die HS in iedergeval kunnen veroorzaken of zeker geen goed doen. Dus nu gaan we kijken of dit alles hem gaat helpen.
Over 6 weken moet ik terugkomen.
Wel fijn om te weten dat zijn gerwichten allemaal goed zijn en hij verder heel gezond is ......