Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

marleen_88 schreef:Wat balen zeg Maddy. Ze staat flink onder de dekens, dus invallen zou door de kou toch niet moeten gebeuren.
Slecht eten is wel moeilijk zeg. Warme slobber neemt ze niet?
Hier nog steeds weinig sneeuw, dus Sakyr gaat lekker.
Tancreda4 schreef:En iets bijgeven voor de maag? Ik weet niet of dat de doorslag heeft gegeven bij die van mij maar afgelopen weken was het steeds maar rond de 10 kilo dat ze at. Vaak als ik op de camera keek stond ze te slapen (of chagrijnen) in de hoek. Ze krijgt sinds vorige week een supplement voor d'r maag. Nu is oud en nieuw ook voorbij en minder stress, maar ze vreet de laatste dagen alsof haar leven er van afhangt en ze de afgelopen tijd aan het inhalen is. Elke keer als ik kijk staat ze te eten. Zo'n ander beeld.
Wat ik al zeg, waarschijnlijk allemaal factoren bij elkaar en die stress helpt ook niet, maar dat is nog njet volledig weg. En dan krijg ik toch een idee dat misschien die algen toch wat doen....
marleen_88 schreef:Heel lastig Maddy, misschien toch niet helemaal happy met alle sneeuw en nattigheid. Nog meer bijvoeren zou ik dan ook niet doen nee. Wat Tancreda zegt vind ik wel een interessante.
50cm?? Daar zou ik ook niet blij van worden.

En dan staan ze gewoon achter het huis.

hagelslag schreef:@ellepel
Jaaa het is een redelijke laag die we hebben.
Hopelijk ligt het zaterdag nog, dan kunnen we toch nog een rondje met de arreslee![]()
@maddy
Oh jeetje met 650 gram pas tevreden![]()
![]()
Oei oei oei

)

tijd geleden mijn portemonnee verloren en eind januari moet ik weer aan het werk
(oké eigenlijk verheug ik mij ook wel een beetje
1.5 jaar thuis gezeten) 
, want het weer gaat er niet beter op worden.
En een aantal als kiespijn
Somebitch schreef:Heb ik net een heel bericht getypt… is het weg….
Hier is de paddock nu half sneeuw en half zwembad, ik ben bang dat ze van het weekend echt op boxrust moeten, de paddock wordt als het gaat vriezen zoals het er nu uitziet en met de aankomende regen vanavond en vrijdag een ijsbaan….. water loopt niet weg

hagelslag schreef:Somebitch schreef:Heb ik net een heel bericht getypt… is het weg….
Hier is de paddock nu half sneeuw en half zwembad, ik ben bang dat ze van het weekend echt op boxrust moeten, de paddock wordt als het gaat vriezen zoals het er nu uitziet en met de aankomende regen vanavond en vrijdag een ijsbaan….. water loopt niet weg
Kun je nog geultjes maken zodat het meeste water wegloopt?
Of eventueel een stuk paddock afzetten(tenzij de paddock dan echt klein word)