Hij krijgt nu OerBalans maar ik ben niet wild enthousiast over het product en het kost me een beetje te veel om niet mega enthousiast te zijn zeg maar.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Isabel_k schreef:Robijntjah schreef:Vitalbix deed niks voor mijn toen 3 jarige
Ik bedoel meer dat het geen jeuk gaf. Ik zoek gewoon een mineralenbrokje en Vitalbix klinkt A) goed en B) is te koop in de winkel die ik ook voor mijn andere paardenspullen gebruik.
Isabel_k schreef:Hebben jullie ervaring met Vitalbix voor een paard dat niet echt in het werk staat (heel simpel, een enkele keer per week) met zomereczeem?
Hij krijgt nu OerBalans maar ik ben niet wild enthousiast over het product en het kost me een beetje te veel om niet mega enthousiast te zijn zeg maar.
Isabel_k schreef:Hebben jullie ervaring met Vitalbix voor een paard dat niet echt in het werk staat (heel simpel, een enkele keer per week) met zomereczeem?
MyChoice schreef:De master zebra eczeemdeken van hypostore heelblij mee.
Junior2019 schreef:Heeft iemand dit weleens geprobeerd
Alleen de buikbescherming
De mijn jeukt alleen bij zijn navel
Zou het blijven zitten[ [url=m/2dg2y1.jpg]Afbeelding[/url] ]
casperzazoe schreef:Die van mij heeft zo'n buiflap gehad over de RSIH (waar dus nog gespen op de buik zaten om de flap tegen te houden) en toch zat ie regelmatig helemaal naar voor of achter.
Denk niet dat dit blijft zitten maar proberen waard toch.
De huid vitaal brok, is die ook laag in suikers en vrij van onnodige dikmakers? Die kan ik hier gewoon in het dorp halen dus zou handig zijn.
Ik zoek dus nog steeds nieuw brok, laag in suikers en iets wat een beetje helpt voor een dikzak om af te vallen![]()
Kan er evt wel handje Luzerne(brok) doorheen doen als het niet voldoende is om te mengen met z'n poedertjes. Dat kan geen kwaad toch?
Humpiedumpie schreef:Doen jullie de eczeemdeken overdag ook wel eens een paar uurtjes af? Heb de indruk dat het dan beter kan luchten en hij er minder last van heeft. De kap die ik had paste niet, dus heb een andere besteld waar k vrij lang op moet wachten. Ondertussen schuurde hij lappen van zn hoofd, maar dat doet ie nu ook niet meer..
Is mn eerste eczeempaard. Ben ook benieuwd of zijn eczeem gaat verminderen als ie beter in zn vel/lichaam zit..