Back-on-Track en/of Infratex. (Keramisch textiel voor paard)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 10:10

Wat pluisje zegt :j

Als bewijsvoering van de poezenlijm op de fedimax onderlap. Ook in de zomer, waar kat op t hele bed mag en zelfs onder de deken, kiest hij gelijk voor fedimax :D

Afbeelding

Sterker nog, mijn kat met zware artrose ligt het liefste op haar fedimax-stoel in de zon te slapen.

Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 12:57

pluisje88 schreef:
Indestal schreef:
Interessant dames. Merken jullie echt verschil in soeiplesse van het paard? Hoe blijven de dekens met wassen?

Die vraag is hier al heel vaak gesteld en ook beantwoord. Ik denk samenvattend;
Ja het helpt echt..

Zowel bij paarden, mensen en honden *\o/*.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 18:45

Indestal schreef:
Sorry dat ik geen 64 pagina's ga lezen, evenzo voor de andere vragenstellers......

zou het wel aanraden. Staat echt super veel bruikbare informatie in :j
Tis maar net wat het je waard is :P

PanamaD

Re: Back-on-Track en/of Infratex. (Keramisch textiel voor paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 18:52

Bokt heeft een mooie funtie! Namelijk de 'zoek' functie. Rechts onderin kan je zoeken.

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 21:18

PanamaD schreef:
Bokt heeft een mooie funtie! Namelijk de 'zoek' functie. Rechts onderin kan je zoeken.

Thx daar kom ik door dit bericht achter!!!

Iemand ook ervaring met tennisarm en de BOT elleboog brace? ik heb m nu voor het eerst om en hoop dat het helpt....

Benita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 11:45

Ja, bij mij heeft het geholpen. Ik kon met de elleboogbrace alles doen (mesten, vegen etc.). Ik heb hem wel bijna een jaar nodig gehad.
kimmie1 schreef:
PanamaD schreef:

Thx daar kom ik door dit bericht achter!!!

Iemand ook ervaring met tennisarm en de BOT elleboog brace? ik heb m nu voor het eerst om en hoop dat het helpt....

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 13:31

Was er hier al iemand die toevallig de fedimax regendeken heeft?
http://m.fedimax.de/item/313636

Hier zitten dus dezelfde balletjes in als de fleecedeken. Zou dat niet trekken bij langdurig dragen?

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 14:50

Ik heb hem van de week zitten bekijke. Mijn merrie past alleen amigo dus ik durf hem nog niet te bestellen om het te proberen..

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 14:53

Mijn paard past rambo beter dan amigo, maar dat is meer voor de mooi. Wij hebben alleen de uitrijddeken van fedimax en die heb ik in dezelfde maat als mn amigo's.

MarliesR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 14:54

Ik had met de aanbiedingen van Dochorse een Back on Track maasdeken gekocht. Dacht ik... Kreeg vandaag helaas een e-mail dat hij toch niet op voorraad was -O- Bummer!

Afgelopen week wel het dressuurdekje binnen gekregen met die nieuwe pasvorm (No1). Aangezien mijn paard een flinke schoft heeft die ook ver doorloopt klonk die wel interessant. Hij ligt echt enorm mooi op mijn paard en onder het zadel! Ik had met de eerste keer ermee rijden ook het idee dat het paard gelijk meer ontspannen was dan normaal.

salamaleque

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 16:48

Jotoma schreef:
Mijn paard past rambo beter dan amigo, maar dat is meer voor de mooi. Wij hebben alleen de uitrijddeken van fedimax en die heb ik in dezelfde maat als mn amigo's.

Ik wilde ook de uitrijdeken gaan bestellen. Ik heb een paar dekens verkocht die ik niet gebruikte en nu "mag" ik wat anders kopen :D. Ik merkte afgelopen winter dat mijn paard toch wat stijver werd naarmate hij ouder wordt en warmte doet hem goed.

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 17:01

Oh wat goed, dat voornemen heb ik ook altijd. Maar dan wordt het toch eerst de nieuwe kopen en daarna de oude pas verkopen :')
De uitrijddeken (waterdichte) bevalt mij echt geweldig goed. Die gaat bij t poetsen, instappen en uitstappen op. Ik denk dat ik de gewone deken op zich ook fijn zou vinden, maar ik werk met de liners van Rambo en dan is het eigenlijk niet zo handig. Daarnaast ben ik zo content met de ligging, pasvorm en waterdichtheid van de Rambo (plus dat hij jarenlang mee gaat), dat ik eigenlijk niet wil switchen naar een ander merk :o

salamaleque

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 19:45

Jotoma schreef:
Oh wat goed, dat voornemen heb ik ook altijd. Maar dan wordt het toch eerst de nieuwe kopen en daarna de oude pas verkopen :')
De uitrijddeken (waterdichte) bevalt mij echt geweldig goed. Die gaat bij t poetsen, instappen en uitstappen op. Ik denk dat ik de gewone deken op zich ook fijn zou vinden, maar ik werk met de liners van Rambo en dan is het eigenlijk niet zo handig. Daarnaast ben ik zo content met de ligging, pasvorm en waterdichtheid van de Rambo (plus dat hij jarenlang mee gaat), dat ik eigenlijk niet wil switchen naar een ander merk :o

Ik heb ook Rambo dekens met de liners, deze deken leek me fijn om erbij te hebben voor precies zoals jij het gebruikt. Fijn dat je zo tevreden bent, kan ik met een gerust hart bestellen ;)

_Nero

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 11:13

Hai! :D

Ik hoop dat ik mijn vraag hier mag stellen. Ik heb niet het hele topic doorgelezen, wel de zoekfunctie gebruikt maar kon niet echt antwoord op mijn vraag vinden.

Is er iemand die ervaring heeft met deze deken;
http://m.fedimax.de/item/3533

En dan vooral voor het gebruik, voor en na het rijden? (Voor de rugspieren)
En of dit ook daadwerkelijk zijn werking doet? En eventueel hoe de deken nou echt zijn 'werking' doet. (Tuurlijk verwacht ik geen wonderen)

Mocht het hier niet mogen, of het ergens eerder in het topic is beantwoord mijn excuses!

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 12:42

Fedimax doet wat het beloofd, en is in dit topic al uitgebreid besproken. Ik heb de fleece deken en dat werkt heel goed als het niet warm is. Van de rug warmer heb ik gelezen dat die niet goed blijft liggen, dus dat kan een probleem zijn.

_Nero

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 13:36

Seltje schreef:
Fedimax doet wat het beloofd, en is in dit topic al uitgebreid besproken. Ik heb de fleece deken en dat werkt heel goed als het niet warm is. Van de rug warmer heb ik gelezen dat die niet goed blijft liggen, dus dat kan een probleem zijn.

Bedankt voor de snelle reactie. Dan lees ik vanavond toch het hele topic nog even door.
De deken leg ik er enkel op als hij vast staat en ik er bij ben dus dat is opzich geen probleem

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 13:56

_Nero schreef:
Hai! :D

Ik hoop dat ik mijn vraag hier mag stellen. Ik heb niet het hele topic doorgelezen, wel de zoekfunctie gebruikt maar kon niet echt antwoord op mijn vraag vinden.

Is er iemand die ervaring heeft met deze deken;
http://m.fedimax.de/item/3533

En dan vooral voor het gebruik, voor en na het rijden? (Voor de rugspieren)
En of dit ook daadwerkelijk zijn werking doet? En eventueel hoe de deken nou echt zijn 'werking' doet. (Tuurlijk verwacht ik geen wonderen)

Mocht het hier niet mogen, of het ergens eerder in het topic is beantwoord mijn excuses!

Dan zou ik eerder voor de uitrijddeken gaan.

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 15:29

_Nero schreef:
Seltje schreef:

Bedankt voor de snelle reactie. Dan lees ik vanavond toch het hele topic nog even door.
De deken leg ik er enkel op als hij vast staat en ik er bij ben dus dat is opzich geen probleem

Zou ik eerder voor de fleecedeken van fedimax gaan.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 07:29

Ik heb ook een rugwarmer. Werkt top maar idd blijft wat lastig liggen. Glijdt toch altijd een beetje. Mijn tip: ga voor de fleecedeken ;)

Dany94

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 08:18

Lastig lastig. Ik wil de diamond gaasdeken aanschaffen van back on track. Iemand ervaring met de pasvorm ? Twijfel zo.. ze heeft van winterdekens maat 215. Maar heb ook fleece en regen van 205 die ze prima past. Maar ze groeit wel lekker op het moment..

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 14:00

Ik heb nu de Rhino ionic besteld de katoenen variant wil ik als onderdeken gebruiken

salamaleque

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 15:13

plutolover schreef:
Ik heb nu de Rhino ionic besteld de katoenen variant wil ik als onderdeken gebruiken

Ik ben benieuwd waarom je voor die variant hebt gekozen en niet voor de liner?

ziezoziezo22

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 11:02

hoe bevalt de rambo stable sheet ionic en vooral als onderdeken .
Steekt hij onder de boven deken uit ivm regen
.
Kun je hem er in vast maken nezoals de liners
Of ik wil voor de regendeken 50 gr van fedimax gaan heeft deze iemand.
Hebben ze de zelfde werking

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 11:38

salamaleque schreef:
plutolover schreef:

Ik ben benieuwd waarom je voor die variant hebt gekozen en niet voor de liner?

Omdat deze dun is. De liner is 1 duurder en met vulling. Daarbij ben ik niet van plan om andere Rhino te kopen dekens zijn mij te duur

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 11:39

ziezoziezo22 schreef:
hoe bevalt de rambo stable sheet ionic en vooral als onderdeken .
Steekt hij onder de boven deken uit ivm regen
.
Kun je hem er in vast maken nezoals de liners
Of ik wil voor de regendeken 50 gr van fedimax gaan heeft deze iemand.
Hebben ze de zelfde werking

Ik heb net mijn outdoor deken op de Rambo gelegd hij steekt uit. Maar ik durf niet te zeggen hoeveel want ik heb nog niet om gehad.

Wel is de regendeken die ik heb erg kort. Dus was al van plan om een andere te kopen

Edit; ik heb me 300 kapotte Harry horse deken bovenop gelegd en daarbij is die even lang