Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
__nina schreef:Ik ben nu ook maar op zoek naar een goed eczeem deken, omdat ik hem dit jaar wel heel wil houden. Vorig jaar was heel zijn staart open geschuurd
Ik zag hier de Rambo een paar keer voorbij komen.
Blijft die goed liggen? En belangrijker hoe lang blijft hij heel in een kudde waar ook met elkaar gespeeld wordt?
Beetje zonde van het geld anders als hij binnen een week stuk is
Rachel_x schreef:__nina schreef:Ik ben nu ook maar op zoek naar een goed eczeem deken, omdat ik hem dit jaar wel heel wil houden. Vorig jaar was heel zijn staart open geschuurd
Blijft die goed liggen? En belangrijker hoe lang blijft hij heel in een kudde waar ook met elkaar gespeeld wordt?
Hier in een kudde van 13 ponies blijft hij goed heel. Die bruine stoffen eczeemdekens zijn in no-time stuk!
_Margot_ schreef:Welk voer geven jullie aan jullie eczeempaarden met weinig suiker en zetmeel?
__nina schreef:Ik ben nu ook maar op zoek naar een goed eczeem deken, omdat ik hem dit jaar wel heel wil houden. Vorig jaar was heel zijn staart open geschuurd
Safiera schreef:Kinke: Purepaardenvoeding, nog niet van gehoord... waarom voer je juist die, en ben je tevreden?
Ga even googelen