hmmmm ging het niet naar de trouwste stille meelezer??!!!!! Sorry dames !!!! Nee hoor zou niet eerlijk zijn ..... in ieder geval ik houd op afstand van Desert en baasjes. Wat is het toch een heerlijk stel!!!!
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-14 19:58
dames....voordat jullie elkaar de hersens inslaan,zullen we gewoon afwachten of ze drachtig wordt,en dan dat mama en veulen gezond zijn en dan elkaar de hersens in slaan???? Wie weet hoe ik haar!!!! wel zelf
Maar echt he,dame rent zich rot echt als uberslet achter Wynn aan.......ze is helemaal happy en straalt als ze niet staat te piesen....... Da vond haar er vandaag ook top uitzien en staat 100% achter deze keuze....
En als er een gezond veulen komt ga ik mijn dierenarts fuiven op een highwine hebben we afgesproken,dankzij haar is Desert er nog,ik was er toen aan toe om haar in te laten slapen,door haar nog 1 keer bloed getrokken etcetc......
Haha op afstand adopteren. En dan iedere maand een foto in de brievenbus krijgen. Of een live webcam kunnen volgen. Ik vind het een goed idee! Kan je mooi alles houden Sandra.
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-14 21:25
Ik wil niet alles houden Hoe meer je hebt hoe minder tijd je kan spenderen per paardje en daar waak ik voor.... En echt er zijn nog leuke plekjes waar ze het of hetzelfde hebben als hier of beter,voor minder gaan we niet.....
Desert gaat super die laat zich nog steeds nemen,jaja zeg ik het netjes ....samen met haar grote kleine vriendin,soms bitchfight om Wynnie,geweldig om te zien....en als hij Blonde heeft gedekt,checkt ze of hij het goed heeft gedaan,echt geweldig Ik zal morgen eens foto's plaatsen