Canjer: De lange weg naar herstel !!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

horsima

Re: Canjer: De lange weg naar herstel !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 23:24

Aha...thanx! Had ik zelf eigenlijk ook wel kunnen verzinnen,hihi!...ahum...

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 23:47

Even een dag niet gelezen en zie nu dat er weer heel wat gebeurt is. PVD wat zal dat een opluchting zijn dat hij nu officieel van jou is. Zul je net zien, heb je hem net helemaal opgelapt en dan komen die beulen hem weer terughalen, daar hoef je nu niet meer bang voor te zijn.
Gefeliciteerd hoor, na al het werk en emoties zul je waarschijnlijk nooit afstand van hem kunnen doen en de mooiste beloning voor al het werk is dat je hem nu echt zelf hebt.

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 10:00

heb 'n tijdje niet gereageerd in 't topic ff beetje bij gelezen,
maar wat is ie vooruit gegaan zeg Bloos! toppie!! Knipoog
heb ook gelezen PVD dat je officieel eigenaar van Canjer bent, gefeliciteerd Go jij! Go jij!

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 10:15

Jeetje Moniek, heel erg gefeliciteerd zeg! Volgens mij heb je een maatje voor het leven!

* sluit zich aan bij de fanclub Knipoog *

Carla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 10:32

hooii
mooi dat het zo goed gaat met canjer:D
ik blijf zeker nog even meelezen die foto's op pagina 58 zien er echt supper uit!

Dig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 11:15

Ook als aller eerste gefeliciteerd!! En de foto's zien er ook helemaal SUPER uit.
Het is ook echt ongelovig mooi om te zien dat jullie al zo'n band hebben op gebouwd.
Ga zo door!!!!

kaill87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 12:18

Er kan ondertussen een hele Support Canjer Club opgezet worden Lachen
Blijf het allemaal volgen, zo mooi om die vooruitgang van Canjer te zien !

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 12:22

Canjer mag gewoon naar buiten, hij staat op een stukje met schaduw, dus hij kan kiezen wat ie wil..... en hij is zo slim om in de schaduw te gaan staan.
Zijn benen lijken ook rustiger te worden nu, zijn kaak gaat iets verder open, wat betekend dat hij nu ook eindelijk een beetje kan grazen.
Voor mij weer een mijlpaal!

christina10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 12:42

Ik heb even een vraagje,is me toch niet helemaal duidelijk..Ik dacht dat je al betaald had voor dat paard toen het bij je aankwam? Slachtprijs ofzo? Is het paard dan al niet automatisch van jou? En in het vorige topic werd toch ook al duidelijk gezegd dat Canjer nu van _eenmalig_ was? Waar zit hem dan nu dat verschil in? Want zoals ik het nu hoor heb je 2x betaald voor dat paard. Verward

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 12:49

degene waar pvd hem van heeft "gekocht" was niet de rechtmatige eigenaar.de rechtmatige eigenaar heeft verklaard afstand van canjer te doen,en zo heeft pvd dus 1x betaald,aan een niet rechtmatige eigenaar.

christina10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 12:54

Ok...dus in principe kan die vorige eigenaar,eigenaar2 ook nog eens beschuldigen van heling? Want hij heeft een paard verkocht wat helemaal niet eens van hem was?

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 12:57

inderdaad

christina10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 12:59

Hmmm...nee,goed,dan is het me duidelijk! Al met al een apart gebeuren!

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 13:01

indd, en inmiddels heb ik ook een heel gesprek gehad met een slachter. Deze vermeldde mij dat ze Canjer nog geen eens aan hadden genomen, daar hij niet gechipt was. De slachtprijs ligt momenteel op 40 cnt pk, en ik denk dat Canjer 150/200 kilo woog dat ie hier kwam.
Echter de slachter (raar woord) vertelde me aan de hand van foto's dat hij niet meer dan 100 kilo gewogen zou hebben.
Ze hadden het terrein nog geen eens opgemogen, en anders was direct de A.I.D ingeschakeld.

Het blijft gewoon een heel ingewikkeld en bizar verhaal. Maar Canjer staat voor mij bovenaan.

Ik moet eigenaar 2 nog een klein gedeelte betalen. Dat was conform afspraak. Indien Canjer het zou overleven kreeg hij de rest.
Nou, ik ben er wel van overtuigd nu dat hij blijft leven, en zal mijn afspraak netjes nakomen ........of het eerlijk is of niet....

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 13:02

@Christina10....zou je aub willen ophouden met zuigen??? Zodra er ook maar iets hier geplaatst wordt wat tegen PVD is...ben jij met, je suggestieve vraagstelling, er als de kippen bij voor zogenaamde "tekst en uitleg" .

Vraag het Lima zelf...is de kortste klap toch Knipoog

christina10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 13:04

Maar waarom was hij niet gechipt dan als ik vragen mag? Dat is toch verplicht voor zover ik weet?

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 13:04

christina10 schreef:
Hmmm...nee,goed,dan is het me duidelijk! Al met al een apart gebeuren!

Het zijn dan ook 2 zeer apparte eigenaren (zachtjes uitgedrukt)

christina10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 13:05

Lima?? Geen idee waar je het over hebt! Heb ik even gemist zeker? En ik mag toch gewoon wel wat vragen als iets me niet helmaal duidelijk is? Doet de rest toch ook?
@Pvd: Dat idee had ik inderdaad ook al,anders laat je zoiets niet gebeuren denk ik.
Laatst bijgewerkt door christina10 op 02-08-08 13:07, in het totaal 1 keer bewerkt

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 13:06

christina10 schreef:
Maar waarom was hij niet gechipt dan als ik vragen mag? Dat is toch verplicht voor zover ik weet?

Chippen kost geld, en dat waren beiden niet van plan uit te gaan geven aan dit paard.

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 13:07

christina10 schreef:
Lima?? Geen idee waar je het over hebt! Heb ik even gemist zeker? En ik mag toch gewoon wel wat vragen als iets me niet helmaal duidelijk is? Doet de rest toch ook?

Ja dat mag, en voor zover ik kan en mag zal ik eerlijk antwoord geven.

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 13:07

nou,het gaat hier voornamelijk over het herstel van canjer.
het verhaal over hoe en wat lijkt me nu ver genoeg uitgelegd.
het belangrijkste is dat pvd en eigenaar 1 in overleg zijn geweest en daardoor canjer bij zijn engeltje kan blijven.

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 13:11

ik ben nog ongeveer 10 minuten online, dus in die tijd kan ik je vragen beantwoorden
Maar Timilon heeft wel gelijk, dit topic gaat over het herstel van Canjer, al begrijp ik heel goed dat er vragen zijn. Die zou ik ook hebben. Maar ik vraag weer begrip voor het feit dat het een openbaar forum is, en ik dus geen directe inhoudelijke info kan plaatsen. Haha!

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 13:12

christina10 schreef:
@Pvd: Dat idee had ik inderdaad ook al,anders laat je zoiets niet gebeuren denk ik.

niet zo naar de bekende weg vragen....als je Lima werkelijk "even gemist" zou hebben....vind ik het toch wel frappant dat je over de betaling begint aangezien Lima die tekst al bijna direct na plaatsing verwijderd had...en niemand dat stukje over de betaling gequoted heeft...dussssssssss....als jij Lima even gemist hebt...hoe weet jij dat dan???

christina10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 13:12

Nou ja, voor zover ik weet vroeg ik aan de persoon van wie Canjer is. Zij geeft me tenminste fatsoenlijk antwoord,dankjewel daarvoor moniek. Aan de rest kan ik me niet herinneren dat ik iets gevraagd heb en nu word ik van alle kanten aangevallen..Geen idee waarom,maar dat terzijde.
@Pvd: Kostte teveel? Nou,dan zou ik als ik jou was fijn die kosten van het nog te betalen bedrag afhalen..ze waren het immers verplicht!

christina10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 13:14

@djuno: Ik ga die discussie niet met je aan..Niet echt "on-topic" he? Daarnaast heb ik wel wat beters te doen met mijn tijd.