Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Somebitch schreef:Ik hou mijn hart alweer vast voor morgenochtend… ik mag om half zes eerst de paarden eten geven en daarna nog een uur in de auto zitten… de wegen waren zojuist heel goed, maar alles is nat en vannacht gaat het vriezen…..

Jammer dat Jasmijn niet zo zindelijk is; die poept waar ze staat en loopt er vervolgens doorheen

Somebitch schreef:Ik heb het ook weer overleefd vandaag, denk alleen dat de thermostaat van mijn auto het begeven heeft… de motor werd warm als ik 100 km per uur ging rijden, zodra ik gas minderde nam de temperatuur af… of die gekke Italiaan van mij houdt ook niet van kou…
Nou morgen wordt een vreselijke dag denk ik, ze voorspellen sneeuw en het zal heel hard gaan waaien….

hagelslag schreef:Ik kan mn vorige bericht niet meer wijzigen.....
Maar vanochtend heb ik een stukje stroomdraad vervangen wat al een tijd hard aan het tikken was.
Die zat direct bij de poort.
[ Afbeelding ]
Op de foto rood omcirkeld zat "roestig" draad waar de hele tijd een tik kwam.
Dus waarschijnlijk was het storend.
Of hadden ze goed respect ervoor.
[ Afbeelding ]
Dusssss nu ligt dahlia te snurken, iris staat te vreten en layka staat buiten te snurken....
hagelslag schreef:Somebitch schreef:Ik heb het ook weer overleefd vandaag, denk alleen dat de thermostaat van mijn auto het begeven heeft… de motor werd warm als ik 100 km per uur ging rijden, zodra ik gas minderde nam de temperatuur af… of die gekke Italiaan van mij houdt ook niet van kou…
Nou morgen wordt een vreselijke dag denk ik, ze voorspellen sneeuw en het zal heel hard gaan waaien….
Blaast hij hard genoeg?
Fijn dat je sneeuwringen in de ijzers hebt tancreda.
Ik wou eigenlijk mest ruimen.
Maar ik heb eindelijk motivatie om weer een x te sporten![]()
Dus dat ga ik eerst doen.
Hoeveelheid mest valt gelukkig mee
hopelijk gaat ze snel meer hooi eten!
ellepel schreef:Maddy_paola ,probeer een ruwvoervervanger.
Geen extra muesli,maar echt iets als geweekte wiesencobs of fibernuggets,of fibrebeet of seniores priores? Denk toch dat dat beter aansluit bij hooitekort dan muesli
En weeg je je hooinetten?
Soms gaat er toch minder in dan dat je denkt…
Hier ligt inmiddels alweer een flinke laag sneeuw![]()
Straks maar weer op fietsje er doorheen,dat lukt tot nog toe eigenlijk elke keer wel erg goed.

Helaas komt er nog meer horror weer aan wat niet gaat helpen.