Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_bloempje_ schreef:Hoi, ik kom hier even binnevallen het toppic stuk aan het doorlezen.
Mijn shetlander hoest op het moment heel erg, gewoon als ze in stal staan en ik vraag me af of ik er een DA bij moet laten komen. Verder oogt ze vrolijk en heb ik niet het idee dat ze ziek is, maar het hoesten is echt extreem.
Anoniem schreef:uiteraard.
als heb ik na wat googelen idd gevonden dat paarden ook vaak bisolvon krijgen...dus nu twijfel ik toch.
elady schreef:iemand enig idee hoe je het volgende op kunt lossen?
mijn bijrijpaard hoest ohz + longeren (met of zonder bijzet, maakt geen verschil) bij de eerste keer aandraven flink en daarna hoor je hem niet meer.
begin vorig jaar heeft hij een flinke hoest gehad waar hij voor behandeld is. daarvoor kuchte hij ook een paar weken met het aandraven, maar niet zo heftig als nu.
bertine37 schreef:elady schreef:iemand enig idee hoe je het volgende op kunt lossen?
mijn bijrijpaard hoest ohz + longeren (met of zonder bijzet, maakt geen verschil) bij de eerste keer aandraven flink en daarna hoor je hem niet meer.
begin vorig jaar heeft hij een flinke hoest gehad waar hij voor behandeld is. daarvoor kuchte hij ook een paar weken met het aandraven, maar niet zo heftig als nu.
Komt er slijm mee ? Of is het een droge kuch ?