Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
yvonnedv schreef:
AniekR schreef:Ik lees hier dat ik niet de enige ben.
Zelanta heeft vannacht voor het eerst in haar manen geschuurdGelukkig nog maar een klein plekje en niet heel ernstig, maar toch geschuurd. Heeft met de regen idd ook even haar deken afgehad.
Heb morgen eerste wedstrijd met haar, dus wil iig één keer met knotjes kunnen starten. Daarna dan maar kijken wat we kunnen doen met haar manen.
@ Madeliefjes, ik weet niet in hoeverre het bij jouw paard betrekking heeft tot het gras, maar bij ons is het land net omgeploegt en moet het opnieuw ingezaait worden, dus ze staan nu de hele dag in de bak. Dus aan het gras kan het hier iig niet liggen...
Annetje schreef:Gillian, ik zou dan toch echt snel imaverol halen! Dat kan best gewoon regenschurft zijn (rainrot, wordt veroorzaakt door een schimmel) het ene paard is daar vatbaarder voor dan een ander en als ze het eenmaal hebben gehad blijven ze gevoelig.
ellepel schreef:monica:
weet je al wat voor stress er komen gaat dan bij je dier?
zelfs korte stress kan invloed hebben.
neem een paard wat verhuizen gaat van stal en er onweniig is,uit stress kunnen ze dan meteen de starat afschuren of een deel van de manen
Monica_1987 schreef:Nou ze heeft de stress eigelijk gehad. Ze is vannacht/vanmorgen door de draad gegaan en de vijver ingegaan. Dus ze was enorm gestresst omdat ze er zelf niet meer uitkon. Haar eczeemdeken heeft ze afgekregen en durf er nu geen meer op te leggen. Dus was eigelijk benieuwd of door zulke stress het ook kan verergeren. Ze heeft normaal maar lichte eczeem.
_hill_ schreef:Heeft iemand hier ervaringen met het product befix? Ik vind het nogal duur om meteen een hele fles aan te schaffen en vroeg me af wat voor ervaring jullie hebben met dit spul.
ellepel schreef:Monica_1987 schreef:Nou ze heeft de stress eigelijk gehad. Ze is vannacht/vanmorgen door de draad gegaan en de vijver ingegaan. Dus ze was enorm gestresst omdat ze er zelf niet meer uitkon. Haar eczeemdeken heeft ze afgekregen en durf er nu geen meer op te leggen. Dus was eigelijk benieuwd of door zulke stress het ook kan verergeren. Ze heeft normaal maar lichte eczeem.
zou er wel weer een deken op doen.,anders word ze nu geprikt en krijg je jeuk toch?