Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
foxy80 schreef:hier ook stiekeme meelezer vanaf post 1
werelds wat jij voor Canjer doet!
maar ik vrees dat ik hele kwestie niet goed kan volgen: dus de eerste eigenaar heeft nooit dekgeld betaald waardoor Canjer geen papieren heeft, en vervolgens heeft hij Canjer ter goeder trouw meegegeven (dus niet verkocht) aan eigenaar 2, die heeft hem vervolgens vrolijk verstopt voor eigenaar 1 tot Canjer er halfdood bijstond en toen heb jij Canjer van eigenaar 2 gekocht.
Omdat eigenaar 1 nu afstand doet zonder een cent te zien (want die zitten in zakken eigenaar 2) ben jij eindelijk echt zijn bazinnetje, klopt dit?
Citaat:grond)Eigenaar 2 heeft Canjer toen naar een weide gebracht die groot genoeg was, ver weg want hij had er thuis geen plaats voor. Daar is er kennelijk iets misgegaan en is Canjer gewond geraakt. (grond)Eigenaar 2 ging daar maar een aantal x per maand kijken en meteen toen hij dit zag heeft hij Canjer mee naar huis genomen.
Citaat:moniek aan de telefoon : de enige mensen die het precies weten hoe het met canjer verlopen is zijn : eigenaar 2, de LID, de POLITIE, en de enige die het excact weten hoe het gegaan is bij PVD zijn : Jolliegirl,marielle76,timilon en wodile. Ik(moniek aan tel.)vind het zelf zeer frapant en zéér zeker zéér interessant dat één persoon met één bericht weet te vertellen/of denkt het te weten te vertellen hoe het werkelijk gegaan is ---> Zie eigenaar 2, politie, LID en PVD, aangezien ZIJ ALLEEN weten hoe het gegaan is!