Canjer: De lange weg naar herstel !!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

foxy80

Re: Canjer: De lange weg naar herstel !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 12:21

hier ook stiekeme meelezer vanaf post 1
werelds wat jij voor Canjer doet!

maar ik vrees dat ik hele kwestie niet goed kan volgen: dus de eerste eigenaar heeft nooit dekgeld betaald waardoor Canjer geen papieren heeft, en vervolgens heeft hij Canjer ter goeder trouw meegegeven (dus niet verkocht) aan eigenaar 2, die heeft hem vervolgens vrolijk verstopt voor eigenaar 1 tot Canjer er halfdood bijstond en toen heb jij Canjer van eigenaar 2 gekocht.
Omdat eigenaar 1 nu afstand doet zonder een cent te zien (want die zitten in zakken eigenaar 2) ben jij eindelijk echt zijn bazinnetje, klopt dit?

happyness

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 12:35

Super zeg dat je nu officieel eigenaar bent!!
Verschrikkelijk zeg, je zou je paard toch nooit meer aan iemand anders toe durven te vertrouwen?

Nog een leuk papier trouwens ook Ja

j0rinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 12:59

wow ik lees weer een heleboel goed nieuws!!!!
gefeliciteerd!!!!

wat super dat je nu mee weet over canjers bestaan en niet te vergeten dat hij nu offiecieel bij jou hoort super!

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 13:00

Gefeliciteerd met de enorme vooritgang en natrlijk met het feit dat je n officieel eigenaar bent. Jllie zijn K(c)anjers!!!!

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 13:23

Van harte gefeliciteerd met deze fantastische voortgang van zaken, en nog
succes met het verdere opknappen van Canjer.......

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 13:28

Prachtig Pvd dat je dit gedaan hebt. Zoals al gezegd, jullie verdienen elkaar 100%. Echt mooi wat jij voor dit hebt overgehad. En hij heeft nog eens een leuke afstamming ook. Ik vind hem verder een heel mooi veulen eerlijk gezegd. Prachtig hoofdje (en hartje *LOL* heeft ie. Nog veel succes in ieder geval. Ik blijf dit alvast volgen Lachen

Borg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 13:32

Superrrrr nieuws, gefeliciteerd Canjer en Kanjer! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper!

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 16:37

Mijn eerste berichtje op dit en het voorafgaande topic.....want ik was op vakantie en ben nu net pas bijgelezen (na een hele avond tot diep in de nacht het eerste topic te hebben gelezen Clown ).

Ik vind het echt GEWELDIG wat je gedaan hebt gekregen. Toen ik de eerste foto's zag en las dat het beestje alleen maar achteruit kon lopen en zijn mond niet open kreeg, toen dacht ik: Jeeeejtje...als dat maar goed komt..
Maar als ik de laatste foto's zie, dan kunnen we alleen maar concluderen dat het beestej op geen betere plaats terecht had kunnen komen om te herstellen.

Gefeliciteerd dat je officiele eigenaarschap. En veel succes met je Canjer OK dan!

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 17:24

foxy80 schreef:
hier ook stiekeme meelezer vanaf post 1
werelds wat jij voor Canjer doet!

maar ik vrees dat ik hele kwestie niet goed kan volgen: dus de eerste eigenaar heeft nooit dekgeld betaald waardoor Canjer geen papieren heeft, en vervolgens heeft hij Canjer ter goeder trouw meegegeven (dus niet verkocht) aan eigenaar 2, die heeft hem vervolgens vrolijk verstopt voor eigenaar 1 tot Canjer er halfdood bijstond en toen heb jij Canjer van eigenaar 2 gekocht.
Omdat eigenaar 1 nu afstand doet zonder een cent te zien (want die zitten in zakken eigenaar 2) ben jij eindelijk echt zijn bazinnetje, klopt dit?

Helemaal correct. Is niet te bevatten indd,.

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 17:28

Had ik je al gefeliciteerd? zo niet:

GEFELICITEERD! Super dat het zo goed met hem gaat, en dat hij eindelijk een veilige toekomst heeft!

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 17:38

Wauw PVD wat een mooie foto's!
En wat een goed bericht dat je officieel eigenaar bent! Wel netjes dat je de vorige eigenaar gesproken hebt en ook fijn voor hem dat hij van alles op de hoogte is.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 17:40

Super PVD, jullie hebben elkaar echt verdiend!

Hoe gaat het nou verder met eigenaar 2, of kun je daar niets over zeggen? Want als ik het goed begrijp heeft deze persoon hem rechtstreeks bij jou aangeboden?

Up_to_Date

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 18:16

Tja, en wat voor meerwaarde hebben wij aan deze informatie Lima84?
Ook al staat er wat korte informatie in je profiel, ik vind het richting een SA.

Maar goed....
Het belangrijkste is dat Canjer weer voor 100% hersteld en de goede zorg krijgt die hij verdient! En daar is hij bij Moniek op de goede plek!!! Haha! Ze levert super goed werk, dat blijkt wel! En ze heeft hem voor de dood weg gehaald, hoe dat precies is gegaan, gaat ons niks aan.
Volgens jou informatie is Canjer nog niet betaald aan eigenaar 2, dat is iets tussen hem en moniek. Daar hoeven en willen wij verder niks mee te maken hebben.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 18:17

Lima, en jij bent...?

Hoe weet je dit allemaal en waarom heb je niet ingegrepen als jij wist hoe dit paard er aan toe was?

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 18:24

Citaat:
grond)Eigenaar 2 heeft Canjer toen naar een weide gebracht die groot genoeg was, ver weg want hij had er thuis geen plaats voor. Daar is er kennelijk iets misgegaan en is Canjer gewond geraakt. (grond)Eigenaar 2 ging daar maar een aantal x per maand kijken en meteen toen hij dit zag heeft hij Canjer mee naar huis genomen.

Als die toenmalige eigenaar daar een paar x per maand ging kijken....vraag ik me af of hij wel zijn ogen gebruikt heeft. Afgezien van de wond die hij op een gegeven moment wel zag...moet hem de algehele toestand van het dier toch zeker wel zijn opgevallen Verward .....de staat waarin het dier zich bevond is niet iets wat kan gebeuren tussen 2 bezoekjes door...dit moet al maanden gespeeld hebben.

Verder....zie PVD nergens namen noemen...dus waarom mag het verhaal niet verteld worden.

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 18:28

Wat is dit nu weer? Ik denk dat lima de tekst weggehaald heeft want ik snap er niks van ...

gefeliciteerd pvd!!!!! Echt gaaf! Haha!

Up_to_Date

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 18:48

Hij is inderdaad weg gehaald. Duidelijk een SA, anders liet ze 'm wel staan! Knipoog
Jammer dat ik de tekst niet geciteerd hebt..

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 19:07

Aan iedereen die het bericht van Lima84 nog heeft gelezen :
Ik ben blij dat ik erbij geweest ben toen Canjer werd afgeleverd.
Ik heb getemt op Lima84 en mocht jullie van moniek even op deze hoogte brengen.
ik weet dondersgoed dat Moniek de waarheid spreekt, en mijn ogen zijn ook goed genoeg dat ik gezien heb dat het afgehandeld is.
that's all Lachen Laten we er verder maar niet op reageren, voor er weer mensen zijn die zich vervelen en verhaaltjes gaan verzinnen.

Citaat:
moniek aan de telefoon : de enige mensen die het precies weten hoe het met canjer verlopen is zijn : eigenaar 2, de LID, de POLITIE, en de enige die het excact weten hoe het gegaan is bij PVD zijn : Jolliegirl,marielle76,timilon en wodile. Ik(moniek aan tel.)vind het zelf zeer frapant en zéér zeker zéér interessant dat één persoon met één bericht weet te vertellen/of denkt het te weten te vertellen hoe het werkelijk gegaan is ---> Zie eigenaar 2, politie, LID en PVD, aangezien ZIJ ALLEEN weten hoe het gegaan is!

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 19:15

PVD gefeliciteerd met Canjer. Helemaal top dat ie nu van jou is. Ga zo door meid !!

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 19:21

proficiat PVD je hebt het dubbel en dwars verdiend
maar dat heb ik je al meerdere malen verteld.
knap stukje werk Haha!

knapmannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 19:35

Hier ook een trouwe meelez(v)er. PVD gefeliciteerd dat Canjer nu echt van jou is.

demiyolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 20:31

Heb alles vanaf het begin gevolgd; spanning, ontroering, ontlading en zoals het er nu naar uit ziet, een happy end.
Dit zijn ingrediënten voor een topfilm, laat je de rechten even vastleggen?
Nee, zonder gekheid, heel veel respect voor iedereen die zo hard werkt aan het herstel van Canjer, hoop dat jullie de stijgende lijn vast kunnen houden. Hij is weer echt paard...
Succes en veel geluk!

horsima

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 23:19

Misschien een hele domme vraag *gaat zich vast schamen..*..maar wat is de LID??? Verward

Up_to_Date

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 23:21

LID= Landelijke Inspectiedienst Dierenbescherming. Lachen

Mag Canjer weer de wei in nu het minder warm word aankomende week??
Want hij kon niet de wei in toch vanwege z'n benen? Met 30 graden..

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 23:22