Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
westernjo schreef:Is het normaal dat mijn ruin (bij de dierenarts onder narcose gecastreerd) nog een merrie dekt? En ja, met alles eruit en goed gemikt..
isaja schreef:oef wat naar JulieDR en nu maar hopen dat zondag alles goed gaat.......men wat kun je toch een zorg hebben he?
Met Nero gaat het goed het is net of hij er niets onder heeft geleden, zijn wond ziet er mooi droog uit, maar King daar en tegen maak ik me wel zorgen, hij is down en loom en staat constant achter in de wei.
Hij reageert wel als ik hem roep maar komt niet naar me toe, heb zijn wond bekeken en die is nog rauwig en soms komt er een druppel vocht/bloed uit, hij loopt ook niet echt rad maar hij eet verder heel goed en weet Nero nog weg te jagen bij zijn voerbak.
Ik heb de da gebeld en ik moest in de gaten houden of hij goed at, maar dat doet ie en morgen kwam hij sowieso langs.
Heb vanmiddag hun gekoeld met de waterslang en vannacht blijven ze buiten het zou wat kouder worden en misschien voelt dat goed aan en veel beweging schijnt goed te wezen.
Ik hoop dat hij morgen beter te pas is.
isaja schreef:Da is vandaag geweest en King had iets verhoging hij heeft wat antibioticaspuiten achtergelaten.
Nero doet het helemaal goed, allebei hadden wat last van zwellingen maar zag er verder goed uit vond hij.
Op zich was King vandaag goed te pas hij was alweer samen een beetje aan het stoeien met Nero dus ik maak me nu nog minder zorgen![]()
Hoe reageren jullie ex-hengstjes op het koelen met de waterslang?? Hier is het echt drama![]()
Fijn AaronYve dat jouw mannetjes het goed doen
En Libralietje wanneer is bij jouw hengst de castratie gedaan?
Liekekeira schreef:ik hoor vanallerlei verhalen over vroeg castreren(d.w.z. direct nadat de balletjes zijn ingedaald) maar ik weet niet of dat een goed idee is, weten jullie of het goed is voor mijn beessie??(2 mndn)
Want als dat niet veel kwaad kan, waarom niet??
En wat zijn de risico's??
srry ik had geen zin om alle berichtjes te lezen