Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gelukkig gaat het momenteel heel erg goed met Evita en ik denk dat ze de verhuizing nu wel kan hebben, maar het blijft toch spannend hoe ze zal reageren. We staan nu al 6 jaar op dezelfde stal, dus het wordt een hele omschakeling (ook voor mij, aangezien ik het hier altijd heel erg naar mijn zin heb gehad).
).
. En natuurlijk dat Dana vooruit gaat! Die tandproblemen zijn denk ik ook niet zo 1-2-3 op te lossen.
.
.
. Ben benieuwd hoe mijn dames erop reageren. Bluebell zal wel weer gelijk verliefd zijn (net als toen hij bijna 2 jaar geleden uit de opfok terug kwam) en Ivanka zal wel weer even laten zien dat het wel háár wei en háár stal en dat ik háár baas ben
.
.
. Haha.. Zou wat zijn als ze nu opeens schimmel zou worden
.
!
.
. Ivanka eet nu alleen weer wat minder, maar dat had ik ook al wel verwacht. Is altijd als er iets veranderd in haar omgeving. Zal over een paar dagen wel beter gaan.
.
Sylvia80 schreef:Mmmm veearts kan nu voor paar weken geen pergolide bestellen via groothandel voor dierengeneesmiddelen. Dus moeten we het bij de apotheek halen. Ipv EUR 35 EUR 68 per doosje. Das balen! We kunnen nu weer 6 weken vooruit, hopelijk kunnen we dan weer goedkoper bestellen!
Lappie_Lap schreef:Hier krijgen we pergolide van Sandoz ... 120 stuks voor 132 euro nogwat op recept v/d DA bij de apotheek weg.
Is dat wat een normaal bedrag?
.
Evita is pas ook gedaan door een (erg goede) paardentandarts, maar kwijlen tijdens het werk, ook zonder bit, doet ze nog steeds.. toch apart!