https://www.dochorse.nl/weatherbeeta-co ... gJgjvD_BwE
Geen idee wanneer ik die gekocht heb
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
DoCumera schreef:Hier wel een flinke laag sneeuw! Showtime staat voor en achter op ijzers maar heeft gisteren en vandaag gewoon buiten gestaan. Had wel klonten eronder maar die weet hij er heel handig zelf onder weg te krijgen gelukkig!
En even gebruik gemaakt van de sneeuw door de slee er weer eens achter te hangen!
[ Afbeelding ]
Ennuh, 27 en 'werken', vaak vinden ze het ook harstikke leuk weer even mee te mogen!! Gewoon rustig aan doen
DubbelFun schreef:Ik heb wel eens ergens gelezen dat warm/heet water sneller bevriest dan koud water ??
DoCumera schreef:Hier wel een flinke laag sneeuw! Showtime staat voor en achter op ijzers maar heeft gisteren en vandaag gewoon buiten gestaan. Had wel klonten eronder maar die weet hij er heel handig zelf onder weg te krijgen gelukkig!
En even gebruik gemaakt van de sneeuw door de slee er weer eens achter te hangen!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Droog vriesweer met een zonnetje kan ik nog wel mee leven.
DubbelFun schreef:Nou mensen die sneeuw leuk vinden kunnen de komende dagen hun hart ophalen
Van mij mag het warm water gaan regenenDroog vriesweer met een zonnetje kan ik nog wel mee leven.
Ik heb nog voor 1.5 week hooi liggen en met een hooiboertje die niet aan huis bezorgd krijg ik het toch wel wat benauwd
Citaat:Komende nacht blijft het op veel plaatsen glad. In de oostelijke helft komt plaatselijk mist voor. Het is eerst droog, later in de nacht maakt het westen weer kans op een enkele winterse bui. De minimumtemperatuur loopt uiteen van rond het vriespunt langs de kust tot plaatselijk -7°C in opklaringen. Boven een sneeuwdek kan de temperatuur beduidend lager liggen: rond -10°C of zelfs lager.
Tancreda4 schreef:Ik wil jullie wel helpen hoor Hagelslag, jullie mogen ook al onze sneeuw die dag hebben!!
Het is echt werkelijk prachtig! Vanmorgen net op tijd naar huis vanaf stal en toch in een mega sneeuwbui waarbij het binnen no time glibberen was. Na een paar uur flink doorsneeuwen en zelfs droog en waren de wegen goed te doen. In mijn pauze gewandeld en vroeg naar de paarden, want vanaf 5 zal het weer los gaan zag ik. Zon en blauw met sneeuw is echt prachtig! Maar die buien is echt niet heel praktisch. Het erf was weer geschoven en ten opzichte van vanmorgen echt perfect! Maar ja, nu weer een laag er overheen...... grbml.
Ik heb het sneeuw in mijn paddock overal laten liggen omdat ik juist bang was dat het bij weghalen daarna gladder zou zijn.
Mijn pony eet trouwens heel veel sneeuw![]()