[VOLG]Nu bijna een week lang koliek

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

quintusgl

Re: [VOLG]Nu bijna een week lang koliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 21:10

Wat balen maar geen koorts is wel heel goed!! En als ik haar hoofd op de foto's zie...……….vechtlust zie ik daar en geen paard die echt pijn heeft. maar jij kent haar beter natuurlijk maar haar ogen staan helder en ontspannen.
Ik duim voor jullie

egnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 21:15

Bah wat een nare update. Weer erop of eronder. Snap je twijfel en als je zegt dat het genoeg is begrijp ik dat ook en ook al zouden wij het niet begrijpen jouw paard jouw keuze. Je hebt tot nu toe alles goed overwogen en je zult ook nu ook het "goede" doen. Ik duim mee dat dit de goede kant op valt en dat de complicaties een keer wegblijven. Sterkte

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 21:16

Wat een verdrietige update dit. Lieve TS toch, wat heb ik met je te doen.
Wat zwaar om alsnog op dit punt te zijn aangekomen. Ik heb dit besluit onlangs voor het eerst zelf moeten nemen (bij welliswaar een kat) die tot het einde lief en vrolijk bleef, maar door anorexia (met kanker als oorzaak) gewoon op was. Niemand kan dit voor je bepalen, behalve je eigen gevoel. Als het zover is, dan vertelt je gevoel je dit.

Wat ongelovelijk kl*te dit dieptepunt. Ik wens je heel veel sterkte toe in deze verdrietige periode.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 21:21

Hier geen kaarsje, 1 van de katten hangt steeds zn staart erin _-:(
Maar ben zeker in gedachte bij jullie.

Vorig jaar rond deze tijd heb ik ook angstige momenten beleefd met mn veulen. Godzijdank was dat 'maar' 2 nachten dat hij voor zn leven vocht en je kon mij opvegen.
Jij leeft al 4 weken zo, meid laat je hoofd nu hangen, zolang Kyara door blijft gaan is er hoop.

:(:)

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 21:23

Godallemachtig! -:(- wat een bak ellende!
Heel eerlijk: nu nog niet opgeven, maar als ze straks met een buiklange en buikbrede wond komt te staan, dan vind ik dat niet meer paardwaardig. Ga dan aub niet lang doorsleutelen!
Ik hoop dat het mee valt en dat het, ondanks deze zoveelste domper, toch nog goed komt. Maar bedenk je wel even goed hoe lang je dit nog wil laten duren!
Ik geloof dat je zelf in staat bent om goed in te schatten wat Kya kan en wat niet, maar toch.... is het dit allemaal nog waard zo??

Loreke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 21:33

Ai nee toch! Weer zit je in onzekerheid! :(

Hier branden de kaarsjes ook speciaal voor jullie! Pas toch ook maar goed op jezelf. Dit weegt enorm op jou. Fysiek en emotioneel!

Dikke knuffel voor jullie ! :(:)

jobamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 21:41

Wat een schat je hond, denk aan jullie :(:)

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 21:49

Hier gaat ook, een kaarsje aan!

Verder kan ik alleen zeggen: volg je gevoel! Je gevoel zal aangeven als het echt genoeg is!

Sterkte en een virtuele knuffel :(:)

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 21:53

Oef wat een tegenslag, maar ik lees steeds dat je zelf ook ziek bent? Wat heb je dan?

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-19 22:04

Dank je wel allemaal.

Cinnepin, ik ben beetje raadsel voor de artsen. (Wat dat betreft lijken Kya en ik op elkaar := )
Iig doof, verhoogde hersendruk en omdat ze niets anders weten de diagnose cvs(chronische vermoeidheid). Al 2 operaties en werkende apparaten in mijn kop zitten, 1 om te horen en 1 om het vocht af te voeren.
Met de CVS hebb ik dus problemen met vermoeidheid, gewrichten en spieren. Door vermoeidheid krijg ik weer hoofdpijn, misselijkheid en duizelingen. En zo blijft circel mooi rond gaan. ^)

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 22:05

Phoe, het blijft maar spannend, of eerder zenuwslopend. Klinkt wel of ze zelf nog aan de goede kant van de 50/50 wil zitten, dus daar gaan we dan voor!

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 22:06

Ik lees al vanaf het begin mee, maar wat een pech allemaal zeg. Ik hoop dat ze het red, maar ik heb nu het gevoel dat óf ze redt het en wordt beter. Of dit nekt haar.

Ik zou zelf denk ik niet blij zijn dat de koorts weg is. Koorts is nodig om infectie te bestrijden.

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-19 22:07

Arts was blij met verdwenen koorts :=

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 22:09

mirjamalvaro schreef:
Dank je wel allemaal.

Cinnepin, ik ben beetje raadsel voor de artsen. (Wat dat betreft lijken Kya en ik op elkaar := )
Iig doof, verhoogde hersendruk en omdat ze niets anders weten de diagnose cvs(chronische vermoeidheid). Al 2 operaties en werkende apparaten in mijn kop zitten, 1 om te horen en 1 om het vocht af te voeren.
Met de CVS hebb ik dus problemen met vermoeidheid, gewrichten en spieren. Door vermoeidheid krijg ik weer hoofdpijn, misselijkheid en duizelingen. En zo blijft circel mooi rond gaan. ^)

CVS heb ik helaas ook, dus daar in begrijp ik je volkomen. Ik hoop voor jullie beiden beterschap..

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 22:31

mirjamalvaro schreef:
Volgens artsen en voorbijgangers is ze ook vrolijk. :j
En ja ze heeft pijn, waardoor ik weer afvraag hoe ver genoeg is.

Dat moet je echt helemaal voor jezelf beslissen. Op je gevoel afgaan. Goed bedenken wat je je daarover altijd al bedacht had (wat zou je doen als er iets ernstigs met een van je paarden gebeurt, daar denken we allemaal toch over na) ...
Laat je eigen gevoel - en verstand - spreken. Los van alle meningen in dit topic.

joke165

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 22:44

Jemig wat een rollercoaster. Zou niet graag in je schoenen staan, dit vreet aan je. Van hoop naar vrees en vice versa. Volg je gevoel, je bent een super baasje, heel veel sterkte!

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 23:20

Bralindy schreef:
Ik zou zelf denk ik niet blij zijn dat de koorts weg is. Koorts is nodig om infectie te bestrijden.

Maar koorts verdwijnt ook, als het niet langer nodig is.

Mona81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 23:25

Jullie zijn ook in mijn gedachten.
Hopelijk snel beter nieuws!

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-19 23:38

Even in het topic dan hoef ik niet de pb's te beantwoorden. :D

Als ik merk dat het niet meer gaat met Kyara (en ik heb omstanders, verzorgers en artsen om mij heen om mee te kijken) dan laat ik haar uiteraard inslapen. Ik voel geen druk van de social media om maar door te gaan. IK en mijn familie besluiten wanneer we haar laten gaan en niet "het internet". :)
Dus degene die bang zijn dat we enkel doorgaan ivm de druk (die ik absoluut niet ervaar) wees gerust, wij blijven naar Kyara kijken.

Het is wel fijn om het van mij af te kunnen schrijven en mijn gedachten op een rijtje te zetten.
Ik snap dat het voor iedereen moeilijk is, voor zowel de voor- als tegenstanders.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 23:40

Krijgt ze nu nutritionele toevoegingen voor haar conditie en problemen (oa dus ontsteking/bindweefsel)?
Ben wel benieuwd hoe Utrecht daar tegenwoordig naar kijkt. Om toch het lichaam een extra zetje proberen te geven?

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-19 23:42

Hannanas schreef:
Krijgt ze nu nutritionele toevoegingen voor haar conditie en problemen (oa dus ontsteking/bindweefsel)?
Ben wel benieuwd hoe Utrecht daar tegenwoordig naar kijkt. Om toch het lichaam een extra zetje proberen te geven?

Hmmhmmmhmmmmm ikke geloof enkel nog pijnstilling.
Maar de klap was vanmiddag beetje groot, dus niet verder gevraagd daarover. :o

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 23:43

Oh nou, persoonlijk denk ik dat ze in Utrecht echt wel duidelijk zijn of doorbehandelen de beste optie is. Voor een bindweefselontsteking als gevolg van een operatie hoef je niet meteen de handdoek in de ring te gooien.

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-19 23:45

mysa schreef:
Oh nou, persoonlijk denk ik dat ze in Utrecht echt wel duidelijk zijn of doorbehandelen de beste optie is. Voor een bindweefselontsteking als gevolg van een operatie hoef je niet meteen de handdoek in de ring te gooien.

Klopt utrecht heeft wel aangegeven dat als het verkeerde kant op breekt het over is, maar de goede kant dat het goed kan komen.

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 23:47

Precies, luister maar naar de deskundigen.

Linde83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 00:44

Bah, vervelende update! Ik duim mee!