Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Sybelle schreef:Wat zit er bij de schouders van de BOT mesh dekens? Ik heb nu de rambo ionic op en die heeft van die gladde stof waardoor ze geen kale plekken krijgt.
En trekt deze deken niet zo naar achter als de rugwarmer?
Ben een beetje aan het twijfelen of ik een fedimax waterdichte koop of toch een bot mesh en die onder mijn Rambo doe. De Ionic is fijn maar voor de winter wil ik iets dikkers. En ik vind het prettig om tussen de verschillende manier van werking te kunnen wisselen.
(De fleece deken functioneerde ook maar die heb ik nu zelf ingepiktEn nu ik weet dat het werkt wil ik ook wel investeren in een echte deken)
salamaleque schreef:Sybelle schreef:Wat zit er bij de schouders van de BOT mesh dekens? Ik heb nu de rambo ionic op en die heeft van die gladde stof waardoor ze geen kale plekken krijgt.
En trekt deze deken niet zo naar achter als de rugwarmer?
Ben een beetje aan het twijfelen of ik een fedimax waterdichte koop of toch een bot mesh en die onder mijn Rambo doe. De Ionic is fijn maar voor de winter wil ik iets dikkers. En ik vind het prettig om tussen de verschillende manier van werking te kunnen wisselen.
(De fleece deken functioneerde ook maar die heb ik nu zelf ingepiktEn nu ik weet dat het werkt wil ik ook wel investeren in een echte deken)
Welke ionic heb jij? En hoe houden de bolletjes zich? Ik heb er vorig jaar een toch teruggestuurd na berichten dat de bolletjes loslieten. Aangezien deze bij Agradi vandaan kwam en ze daar niet zo makkelijk zijn met garanties (van horen zeggen hoor) wilde ik het niet riskeren. Vervelende is, is dat ze daar toch het meest voordelig zijn. Ik bestel liever bij de Paardendrogist maar daar is de deken weer flink duurder.
PanamaD schreef:Nog een vraag... ik kom twee mesh dekens tegen. Zit er verschil in en welke is beter of zit er geen verschil in?
[ [url=m/zvMDEb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4lMLV5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Weidebloem schreef:No_No schreef:Heeft iemand een tip voor een fijn sjabrakje die ook leuk te betalen is? En als we dan toch bezig zijn ook beenbeschermers?
Hoe bevallen de beenbeschermers en doen die ook wat tegen gallen?
Mr feel warm dekje misschien iets voor je? Nieuw 58 euro. Vind het een mooi dekje!